Wees Dapper

Wees Dapper

Krista Taylor

Onthou jy ‘n tyd toe jy dapper moes wees? Ester het eendag wakker geword en haarself in ’n verloor/verloor situasie bevind. Die koningin voor haar is verwyder weens haar ongehoorsaamheid aan haar man. Koningin Vasti het geweier om te kom toe haar man haar geroep het om haar skoonheid te vertoon. Sy is verwyder, en die koning is aangeraai om “haar koninklikes oor te dra aan iemand wat meer verdienstelik is as sy” (Ester 1:19).

Ester moes versigtig wees. Sy wou nie Vasti se fout herhaal en die koning se woede ontlok nie. Tog, aan die ander kant, het die koning pas ’n bevel in die land gegee om al die Jode te vernietig, dood te maak en uit te roei. Al het die koning dit nie geweet nie, was Ester een van hulle!

Haar opsies was aaklig. Sou sy deur ongehoorsaamheid sterf deur ongenooid die koning se teenwoordigheid binne te gaan of sterf deur niks te doen nie? Sou sy self die dood in die gesig staar of medepligtig wees aan die uitwissing van haar mense en ook haar gewisse ondergang in die gesig staar?

Ester het geweet dat God haar dapper kon maak. Hy kon haar die wysheid en die krag gee wat sy nodig het om die regte ding te doen. Sy het haar niggie gevra om vir haar te vas, en sy het self drie dae lank gevas. Op die ou end het sy nie gesterf nie, maar die koning het genade aan haar bewys en haar mense gered.

In vandag se wêreld is dit toenemend ongewild om die waarheid te praat en volgens koninkrykswaardes te lewe. Ons het regtig God se wysheid nodig om dapper op te tree en genadig te praat met ’n wêreld waar alle waarheid relatief is.

Op universiteit het ons die evangelie met studente in die koshuise gedeel. Ek onthou hoe ek regtig senuweeagtig was en die Here gevra het om vir my sy wysheid en vrymoedigheid te gee. Dit blyk dat Satan nie wil hê dat ons oor die ewigheid moet praat met diegene wat Christus nog nie ken nie, daarom intimideer hy ons. Maar loof God dat Hy die een is wat ons vrymoedig maak!

Ek onthou dat dit nog meer vreesaanjaend was om Christus met my goeie vriende en familie te deel. Dit het gelyk of daar meer op die spel was: hul ewige lot en ons verhouding. Ook hier het God my die wysheid en vrymoedigheid gegee om in liefde die waarheid te praat toe ek Hom gevra het.

In Psalm 138:3 verkondig Dawid: “Toe ek na U geroep het, het U my gebed verhoor en my nuwe krag gegee.” Dit is iets kragtigs om te onthou dat ons nie op ons eie optree nie. Ons is ambassadeurs, en ons tree op namens die Een wat ons verlos het!

As daar iets is wat jy bang is om te doen, of iemand wat jy ken nog nie die pragtige waarheid van die evangelie ken nie – bid. Bid en vra God om jou wysheid en vrymoedigheid te gee om in liefde die waarheid te praat! Sy Woord belowe ons dat Hy ons dapper sal maak en ons sal versterk vir die taak wat Hy voor ons gestel het. En dit maak dalk net ’n verskil vir die ewigheid!

 

Krista

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse