Volkome Veilig

Volkome Veilig

Lyli Dunbar

Jare gelede het ek ‘n teksboodskap van een van die leraars by ons kerk gekry wat ons vra om vir ‘n goeie vriend van hom te bid. Al wat ons op daardie stadium geweet het, was dat die man en sy vrou by die hospitaal was. Ek onthou hoe ek en my man in ons kombuis gestaan ​​en ons hande saamgeklem het om vir hierdie gesin in te tree. Ons het vir God gevra om ons broer in Christus te genees en sy vrou te troos terwyl sy wag.

My hart het ‘n dag later in my skoene gesak toe ek hoor dat ons pastoor se vriend oorlede is. Sy vrou was nou ‘n jong weduwee met drie dogtertjies by die huis. Ek het op die rand van my bed gesit en in ongeloof na my foon gekyk. Ek kon hierdie nuus nie glo nie. Oorweldig deur emosie, het ek tot God geroep: “Hoekom?”

In een dag het hierdie vrou se hele lewe verander. Maar terwyl ek in angs vir haar gebid het, het God my aan ‘n belangrike waarheid herinner: Ons omstandighede kan verander, maar ons God bly dieselfde. Ek kon vertrou dat die voortdurende teenwoordigheid van ons getroue Vader hierdie bedroefde vrou sou beskerm.

Ek het geweet hierdie vrou is ‘n sterk gelowige in Christus. Omdat haar hoop op Jesus gevestig was, sou haar standvastige geloof haar veilig hou. Selfs wanneer die wêreld om ons meegee, bied ons geloof ‘n stewige fondament om ons te help om staande te bly.

Nadat ek my denke aangepas het, het ek die trane afgevee en selfversekerd berus in hierdie gerusstelling. My omstandighede is dalk buite my beheer, maar ek kan vertrou dat God my nooit sal verlaat nie. Die Vader van alle genade en vertroosting sal alles voorsien wat ek nodig het om in geloof vorentoe te beweeg.

God het my daardie dag met ‘n onverklaarbare vrede vervul wat die angs wat ek gevoel het, vervang het. Ek het ‘n wonderlike les geleer wat my goed gedien het op ander moeilike dae. As ek my hart en gedagtes op God se getrouheid vestig, sal Sy vrede my bewaar en my die krag gee wat ek nodig het.

Wanneer ons omstandighede geen sin maak nie, kan ons na die kruis kyk en alles wat Jesus gely het, onthou. Sy lyding het ‘n doel gedien, en God het belowe dat ons nooit tevergeefs ly nie.

Daardie jong weduwee het uiteindelik ‘n nuwe kleingroepie vir enkelouers by ons kerk begin. God het haar in al haar moeilikhede vertroos, en sy het omgedraai en haar gebroke hart uitgestort om ander bedroefde mense aan te moedig. God se liefde het haar gevul en uitgevloei om genesing en hulp te bring vir dié wat seer het.

Is jy in die middel van ‘n slegte situasie? Vriend, behou jou geloof. Steun op Jesus en vra Hom om jou te help om te volhard. Jy kan vertrou dat jou Verlosser jou lewe sal beskerm en dat jy nie uitmekaar val nie. Eendag sal jy terugkyk en sien hoe Hy jou vertroos het en jou vermoë vergroot het om sy mense lief te hê.

Jy staan ​​heeltemal veilig in die arms van ‘n liefdevolle God. Hy sal genesing bring soos ons Hom oomblik vir oomblik vertrou. God sal op die ou end altyd jou verwagtinge oortref as jy alles aan Hom oorgee.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse