Bestanddele van die Christelike Geloof

Bestanddele van die Christelike Geloof

Emily Hope

As ‘n voormalige laerskool onderwyseres het ek altyd daarvan gehou om my studente van die groei van plante te leer. Die kinders was so opgewonde om te sien hoe met net ‘n paar dinge soos ‘n saad, grond, water en sonlig, ‘n pragtige plant sal groei. Dit het vir hulle amper soos towerkrag gevoel. Op ‘n manier is ons geestelike groei baie soortgelyk aan dié van die groei van plante. Ons benodig net ‘n paar bestanddele deur die hulp van die Heilige Gees: tyd, gehoorsaamheid, vertroue, gebed en volharding.

Ek weet dit kan amper oorvereenvoudig klink. Ek vind egter dikwels dat ons ons wandel met Christus oorkompliseer. Ons maak dit ‘n kontrolelys van reëls en regulasies wat ons volg en hoop dat God ons meer sal liefhê of ons sal seën. Of, ons raak so vasgevang met die doen van die dinge van God dat ons God self vergeet.

Ek wil vandag die druk van ons afhaal. Ja, daar is dinge wat ons kan doen om ons groei in ons verhouding met Jesus te help, maar dit is nie ‘n verhouding van strewe nie. In plaas daarvan word ‘n groot deel van ons groei gevind wanneer ons in Jesus rus en bly.

Dink aan waartoe Petrus sopas sy luisteraars aangemoedig het: heiligheid. Die doel van ons lewens is om heilig te wees. Hoe moet ons dit doen? Ons moet ‘n eerlike beoordeling van ons lewens neem en dit reinig van die sonde wat so maklik verstrik, soos die skrywer van Hebreërs sê. Dan moet ons na Christus smag. Ons spandeer tyd om ons Verlosser te leer ken. Ons moet gereeld ons sondes bely, verantwoording en bemoediging met ander gelowiges deel, asook tyd in gebed en in die Woord deurbring.

Ons verhouding met Jesus is ‘n hartsaak. Ons harte is die belangrikste ding vir God. Alhoewel die dinge wat hierbo gelys word maklik in outomatiese godsdienstige aktiwiteit kan verander, is dit bedoel om ons geneentheid, of ons harte, na Jesus te draai. Wanneer ons harte getransformeer word, dan word ons lewens getransformeer. Ons kan dan groei tot verlossing, soos Petrus ons roep om te doen.

Net soos dit tyd neem vir plante om te groei, neem dit tyd vir ons om in verlossing te groei. Verlossing is meer as net ons belydenis van geloof in Jesus. Dit is dit plus die hele, lewenslange proses van heiligmaking, of om meer soos Christus te word.

Kyk na die einde van vers 3, “as jy die goedertierenheid van die Here ervaar het.” Paulus skryf in Romeine 2:4 dat dit die Here se goedertierenheid is wat ons tot bekering lei. Die Here se goedheid is die boodskap van die evangelie. As ek die vergifnis en genade van Jesus ervaar het, dan het ek sy Gees wat in my woon. Ek word in staat gestel om na sy wil en sy weg te soek. Ek hoef nie meer uit my eie krag vir Christus te probeer lewe nie, maar uit my nuwe hart wat deur Christus gegee is.

Waarna smag jy in jou lewe? Leef jy op ‘n manier wat toelaat dat jou hart deur die wêreld of deur Christus getransformeer word? Neem ‘n bietjie tyd hierdie week om jouself te herinner aan die waarheid van die evangelie en laat dit toe om die manier waarop jy dink, optree en voel teenoor jou Vader in die Hemel wat jou so liefhet, te begin beïnvloed.

Week 2 Uitdaging

Wees hierdie week veral bedag op die boodskappe wat jy inneem, hetsy dit sosiale media, boeke of selfs toevallige gesprekke is. Maak aan die einde van elke dag ‘n geleentheid om daaroor na te dink en skryf enige boodskap of lering wat in stryd was met die Woord van God, neer. Doen navorsing hieroor in die lig van die Skrif en bid vir onderskeidingsvermoë om waarheid van misleiding te onderskei.

Week 2 Leesplan

Week 2 Memoriseervers

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse