Dien Mildelik Met Die Dae Wat Jy Het

Dien Mildelik Met Die Dae Wat Jy Het

Krista Taylor

Die einde van alle dinge is naby. Laat liefde jou lei in alles wat jy doen.

 

Hierdie stelling is ‘n ontnugterende bewusmaking dat ons tyd op hierdie aarde kort is.

“’n Mens, hoe verganklik is hy tog: sy dae gaan soos ‘n skaduwee verby.”

Psalm 144:4

 

“Die mens, sy lewensduur is soos dié van gras, soos dié van ‘n veldblom wat oopgaan:

as die woestynwind daaroor waai, is dit weg en sy plek vir altyd leeg.”

Psalm 103:15-16

 

’n Asemhaling.

’n Verbygaande skaduwee.

‘n Verwelkte blom.

 

Vanoggend by die kerk het trane my oë gevul toe ek en ’n vriend oor Oekraïne gesels het. In die tydperk van amper ’n jaar, het die gevegslinies nog nie beweeg nie: sodanig dat dit soms na ‘n bevrore konflik kan lyk. Die lewensverlies is groot, daar het elke maand duisende gesterf. Hierdie week het ons die nuus ontvang van die afsterwe van ‘n vriend van ‘n vriend, wat ‘n bevelvoerder in die Oekraïense weermag was, en ook ‘n gelowige was. Sy liggaam kon nie herstel van die ernstige beserings wat hy op die slagveld opgedoen het nie, en hy het in glorie oorgegaan na die Ewige. Net verlede week het ons ook nog nuus ontvang dat ‘n jong pa van vyf, ‘n mede-sendeling en pastoor, oorlede is. Die lewe is werklik vlietend.

In die lig van hierdie waarheid roep Petrus ons op om ‘n lewe van liefde te lei en om toe te laat dat liefde ons lei in alles wat ons doen. Deur middel van hierdié liefde kan ons bid, mekaar innig liefhê, gasvry wees sonder om te mor, mekaar dien en met sagte woorde teenoor mekaar praat. Dít is die dinge wat ons as kinders van die lewende God onderskei.

Ongeveer 12 jaar gelede is my hart deur ander gelowiges seergemaak, en dít het dit moeilik gemaak om hierdie waarhede te will uitleef. Weens hierdie seer wou ek nie gasvry wees nie. Ek wou selfsugtig wees, fokus op my eie pyn en my eie lewe lei. Op ‘n stadium het ‘n paar wyse mentors by ons gebly en ons het hulle vir raad gevra in hierdie situasie. Met wysheid en vriendelikheid het hulle die volgende gesê: “Ons dink dat die Here altyd wil hê dat ons gasvry teenoor ander moet wees. Dit ontken nie jou seer nie, maar ons dink dat jy wel moet aanbied om hierdie paartjie vir die nag in jou huis te huisves.” Hulle het ons gehelp om ‘n brief te skryf aan die mense wat ons gevoelens seergemaak het. Deur God se genade is die seer opgelos, en ons het ‘n heerlike aand saam met ons gaste van Estland spandeer.

Nou 12 jaar later. Die jong pa wat verlede week oorlede is, was dieselfde man wat 12 jaar gelede saam met sy vrou in ons woonstel oornag het na ‘n huwelikskonferensie. Hoe dankbaar is ek tog vir die wyse en goddelike raad wat ons ontvang het. God alleen ken die aantal dae wat in ons boek opgeskryf is. Hierdie man het sy dae goed bestuur om gelowiges te bemoedig en aan God eer te bring.

Die wyse waarop ons mekaar in liefde dien, het ‘n ewige impak. Die uiteindelike doel is om aan God eer en lof aan die Here Jesus Christus te bring.

Om ander lief te hê en te dien is nie altyd maklik nie. Dit kom met ‘n koste. Dit is ‘n keuse om die familie van gelowiges en diegene wat Jesus nog nie ken nie, te eer en te dien met die krag wat God voorsien. Wie kan jy vandag liefhê en dien? Wanneer die lewe moeilik is, sal jy kies om liefde jou dade te laat lei en te dien in die krag wat God voorsien?

Krista

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse