Die Volle Gestalte van Christus

Die Volle Gestalte van Christus

Ebos Aifuobhokhan

Een van my onderwysers sê altyd, “Christenskap is oefening.” Dit beteken hoe meer jy doen wat die Bybel sê, hoe meer begin die waarheid daarvan posvat en jou hart verander, sodat jy dit gereeld kan uitleef, veral wanneer jy voor uitdagings te staan ​​kom.

Die apostel Petrus moedig ons aan om nie net te praat nie, maar om doeners te wees van wat ons sê. Die doel van ons lewens is om te groei tot die volle gestalte van Christus en Hom te verheerlik met alles wat ons is en in alles wat ons doen. Soos Hy is, so sal ons in hierdie wêreld word. Een van die maniere waarop ons dit kan bereik, is om voortdurend teen ons vlees te veg en te doen wat die Woord van God sê.

Petrus vermaan ons hier om weg te bly van vleeslike begeertes wat teen ons siele stry. Elkeen van ons het ons eie begeertes wat teen ons veg om ons te verhoed om soos Christus te word. Hierdie begeertes, soos die apostel Paulus skryf, het ‘n voortdurende doring in ons vlees geword (2 Korintiërs 12:7).

Ons weet ons kan nie hierdie begeertes op ons eie beveg nie. Dit is hoekom Jesus sy Woord, die Heilige Gees en sy mense aan ons gegee het om ons aan te moedig en uit te daag om gelykvormig aan Christus te wees. Met verloop van tyd vind ons dat hoe meer ons ons sonde erken en dit ontbloot vir wat dit is, hoe meer verloor dit sy houvas op ons. Op dieselfde manier, hoe meer ons God se Woord bestudeer, bid en uitleef wat dit sê, hoe meer sal ons sien hoe ons gewoontes en begeertes verander. Ons sal meer soos Christus wees.

Petrus moedig ons aan om gelykvormig te wees aan Christus, sodat ongelowiges “jou goeie dade kan sien en God kan verheerlik wanneer Hy verskyn”. Die vraag bly staan. Hoe gaan ons ons wêreld vir Christus beïnvloed en vir hulle wys watter weg is die regte Weg?

Baie jare gelede was daar ‘n gewilde slagspreuk. Dit het gesê: “WAT SOU JESUS ​​DOEN?” Daar kon nooit met Jesus se optrede foutgevind word nie. Diegene wat Hom beskuldig het, was diegene wat die waarheid gehaat het en Hom wou stilmaak. Jesus het gekom en die lewe gelei wat ons veronderstel was om te lei, maar wat ons weens sonde, nie kon doen nie. Hy het vir ons kom wys hoe om te lewe as die mans en vroue wat God oorspronklik in Eden geskep het.

Dit klink eenvoudig, nie waar nie? Leef soos Jesus en alles sal reg wees. Ons weet dit is nie altyd die geval nie. Wanneer ons die regverdige manier van lewe handhaaf, ‘n lewe wat in ooreenstemming is met die Woord van God, gehoorsaam en gerig deur die Heilige Gees, kan ons daaroor gespot word. Alhoewel kan dit gebeur, onthou dat ons geroep is om die lig te wees.

Vir sommige van ons is ons lewens die enigste voorbeeld van Christus wat die mense rondom ons sien. Kom ons leef soos Jesus in gehoorsaamheid aan die Vader sodat die wêreld en die mense naaste aan ons God met hulle eie lewens kan sien, naboots en verheerlik.

As ons sê ons is Christene, kinders van God, volgelinge van Christus, dan moet ons so lewe. Om op Jesus te leun, sy voorbeeld te volg en gehoorsaam te wees aan sy Heilige Gees.

Jou suster in geloof,

 

 

Ebos

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse