Vind Guns

Vind Guns

“Ek wil nie luister en gehoorsaam nie!” Ek het op ‘n stoel gesit teenoor ‘n klein sondaar. Sy vuiste was gebal en sy gesig was vertrek in ‘n baie hardnekkige frons. Hy het die melk weggestoot asof dit gif was. Ek het diep asemgehaal en met oë gevul met genade na hom gekyk.

“Ek gaan jou ‘n bietjie tyd gee om hieroor na te dink, mannetjie. Ouma is lief vir jou, maar nou maak jy nie ‘n wyse keuse nie. Drink jou melk.” Ek het ‘n boek voor my oopgemaak en voorgegee dat ek rustig lees terwyl ek op hom gewag het om te kalmeer, maar ek het eintlik daar gesit en gebid dat God my ‘n ekstra mate van sy goddelike wysheid en barmhartigheid sou gee.

Ek wonder hoeveel keer my Hemelse Vader uit die hemel neergekyk het om my met gebalde vuiste te sien sit, my hart kliphard terwyl ek weier om sy gawe van liefde en deernis te aanvaar. Soms is ek so koppig soos ‘n vierjarige wat nie sy melk wil drink nie.

Ek is ongelooflik dankbaar dat my Abba Vader oor die hemel en die aarde regeer, sittend op ‘n genadetroon. Ek is ‘n sondaar wat ‘n Verlosser dringend nodig het.

Ons is geskape deur ‘n heilige God wat in sy goedhartigheid baie verdraagsaamheid aan ons betoon. Hy is geduldig en wil nie hê dat iemand vergaan nie. Maar sonde het ‘n straf. ‘n Betaling word vereis.

God het gekyk na die wêreld wat Hy geskep het, en sonde het sy pragtige meesterstuk verwoes. Sy pyn was tasbaar, en Hy kon eenvoudig nie ledig sit en niks doen nie. Hy sou met sy geregtigheid intree en verlossing bring.

Uit volkome goedhartigheid, het God ingetree en ons geskiedenis herstel. Deur Jesus, het Hy gedoen wat vir ons, wat vir ewig tekortkom aan sy heerlikheid, onmoontlik was. Hy het die geskenk van genade aan ons gegee.

Soos Noag, vind ons guns by ons hemelse Vader wanneer ons ophou om ons vuiste te bal en ophou dink ons kan alles self doen. As ons ons werklik bekeer en tot Hom wend vir vergifnis, vind ons verlossing. Jesus het gekom om ons losprys te betaal en om ons ten volle te herstel.

God se genade strek na wie dit in geloof sal ontvang, maar ons kan nie aanhou om ons eie weg te eis en redding te vind nie.

Vandag kan ons dankie sê, want in plaas van veroordeling het ons in Christus ‘n Voorspraak. Ons is ten volle vrygespreek en geregverdig.

Ons kan ‘n lied van vryheid sing omdat ons nie meer slawe van die sonde is nie. Jesus het ons met sy bloed gekoop en vrygemaak.

Ons kan ons lewens neerlê op die offeraltaar vir die Verlosser wat alles gegee het om ons te red.

As gevolg van Jesus, kyk God neer uit die hemel en sien ons net asof ons nog nooit gesondig het nie. Halleluja! Ons genadige Vader wil ons met sy guns te bedek. Sy genade is altyd groter as ons sonde. Ons moet net ons hande oopmaak en ons harte na die hemel ophef. Wanneer ons voor sy voete neerval en bely dat ons sy vergifnis nodig het, vind ons ware vryheid.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse