Sterk en Selfversekerd

Sterk en Selfversekerd

Julie McIlhatton

Het jy ‘n telefoonstem? Miskien praat jy anders met verskillende mense, afhangend van wie dit is of waar jy is. Toe ek in Londen gewoon het, het die mense by wie ek gewoon het geweet wanneer ek met iemand by die huis in Noord-Ierland gepraat het, want my aksent het sterker geword. Hulle het gesê soms kan hulle my nie eers verstaan ​​nie!

Ons wys verskillende dele van onsself aan verskillende mense. Sosiale media beklemtoon dit. Volg jy enige bekende mense op sosiale media? Sommige is baie openlik oor hul gesin en hul daaglikse lewens. Ons kan regtig voel dat ons hulle ken. Ons weet beslis baie van hulle af! Of ek moet sê ons weet baie van die dele van hulle wat hulle vir ons wil wys. Dit kan ons amper laat voel asof ons vriende sou word as ons hulle sou ontmoet! Maar soms kan die realiteit om iemand bekend te ontmoet, baie anders wees as die persona wat hulle op sosiale media of op TV het.

By God is dit nie die geval nie. Hy is altyd konsekwent. Altyd dieselfde. Tog is daar altyd meer vir ons om van Hom te leer! Ons kan Hom ken, want Hy het Homself in die Bybel geopenbaar. Nog beter, Hy ken ons – alles van ons, selfs die dele wat ons vir almal anders wegsteek. Tog het Hy ons steeds lief en het Hy ons as sy kinders aangeneem.

Terwyl ek die Bybel lees, skryf ek graag die kenmerke van God neer wanneer ek dit in die verse lees. In hierdie Psalm beskryf Dawid baie aspekte van God se karakter. Dawid sê vir ons dat ons God:

● Skuiling bied

● Red

● Verlos

● Beskerm

● Toevlug en veiligheid bied

● ‘n Vesting is

● Ons lei en wys

● Getrou is

● Ons in staat stel om teen ons vyand te staan

● Genade betoon

● Ons toekoms bepaal

● Ons guns betoon

● Lof verdien

● Ons hoor

● Oordeel

Hoe kan ons sterk en selfversekerd wees in hierdie wêreld? Daar is soveel uitdagings en versoekings, en ons ervaar dalk pyn en lyding. Tog is dit ook moontlik dat ons geloof groei soos ons volhard, en selfs hoop het, ten spyte van die boosheid in hierdie wêreld of ons moeilike omstandighede. Ons is in staat om sterk en selfversekerd te wees, want ons weet wie ons God is. Ons kan weet dat, maak nie saak wat ons omstandighede is nie, God verander nie. Hy bly ons liefdevolle, hemelse Vader, vol genade, barmhartigheid en goedheid. Hy sien en hoor ons.

Dawid het nie ‘n maklike tyd gehad nie. Hy het geskryf oor baie pyn en lyding waardeur hy gaan. Die lewe as Christen verloop nie altyd soos ons dit wil hê nie. Ons gebede kan met ‘n ‘nee’ van God beantwoord word. Kan ons God steeds vertrou, selfs in die pyne, stryd en teleurstellings van die lewe? Ja ons kan. Ons weet God kan vertrou word. Hy sal ons vashou. Hy is ons vesting, ons toevlugsoord, Hy laat ons op ons voete staan.

Terwyl jy hierdie week jou Bybel lees, skryf die aspekte van God se karakter neer wat jy in die Skrifgedeeltes sien. Word herinner aan wie Hy is. Dit sal ons help om ons onveranderlike God te vertrou, ten spyte van ons voortdurend veranderende omstandighede.

Ek probeer myself herinner aan waarhede oor God uit die Bybel wanneer ek in die versoeking kom om Hom nie te vertrou nie. Die voordeel van die memorisering van dele van die Bybel (ek wens ek het meer daarvan in my gedagtes gehad) is dat die Heilige Gees die verse wat in ons harte verborge is, op ‘n teer wyse na ons gedagtes kan bring om ons te bemoedig en te versterk net waar ons is.

Miskien voel jy nie op die oomblik baie sterk in die Here nie. Elkeen van ons gaan deur sulke seisoene. Jy sukkel dalk met lyding of teleurstelling. Ek moedig jou aan om dit na die Here toe te neem. Hy sien jou en hoor jou. Hy ken jou. Sy planne en doelwitte sal nie verydel word nie. Skuil by Hom. Laat Hom toe om jou te lei en te wys. Vertrou hom. Troos jou in wie Hy is; ken sy groot liefde vir jou. Hy glimlag oor jou, sy kind, teen so ‘n prys gekoop.

Sonde beteken hierdie wêreld is nie soos dit ontwerp is om te wees nie. Ons ook nie. Hierdie wêreld sal nie ten volle herstel word voordat Christus terugkom nie. Ons sal volmaak gemaak word wanneer Hy kom. Terwyl ons wag, kan ons God vertrou. Ons kan groei in ons geloof deur op die Here te vertrou terwyl ons wag vir daardie heerlike dag. Die Here sal doen wat Hy gesê het Hy sal. Ons kan in Hom rus en ons lewens in sy liefdevolle sorg toevertrou.

“En onthou: Ek is by julle al die dae tot die voleinding van die wêreld.” – Matteus 28:20

Week 2 Uitdaging:

Ons het hoop omdat ons ‘n God het wat sy beloftes nakom. Wanneer ons hierdie week na die karakter van God kyk, sal ons sien hoekom Hy ons hoop waardig is. Wat is sommige van die eienskappe van God wat jou hoop gee? Watter beloftes van God gee jou hoop?

Week 2 Leesplan:

Week 2 Memoriseervers:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse