Paassondag

Paassondag

Petra Stoneman

“Die belangrikste wat ek aan julle oorgelewer het en wat ek ook ontvang het, is dit: Christus het vir ons sondes gesterf, volgens die Skrifte; Hy is begrawe en op die derde dag opgewek, volgens die Skrifte. Hy het aan Sefas verskyn, daarna aan die twaalf” (1 Korintiërs 15:3-5)

Ons kom vandag aan die einde van ons Lydenstydstudie en ook aan die einde van hierdie wonderlike, diep verrykende seisoen van die kerkkalender. Paasfees is hier en hierdie naweek is die hoogtepunt van hierdie spesifieke seisoen. Soos Advent die wagtyd is om die geboorte van Christus op Kersoggend te vier, so is Lydenstyd die voorbereidingseisoen om herinner te word aan die werk wat Christus vir ons aan die kruis voltooi het.

En wat ‘n wonderlike herinnering is dit nie hierdie naweek aan die wonderlike, diep onverdiende werk van Christus nie.

Terwyl ons vandag deur ons SOAP-vers gaan, laat ek ‘n paar van die ongelooflike waarhede daar uitlig:

Christus Het Gesterf

 In 1 Korintiërs 15 herinner Paulus die gemeente in Korinte aan die evangelie wat hy aan hulle verkondig het en wat hulle aanvaar het. Paulus het gevind dat sommige van die Korintiërs – selfs diegene wat daarop aanspraak maak dat hulle Christene is! – die opstanding van Christus ontken en beweer dat daar geen opwekking uit die dood is nie (vers 12). Vandaar die herinnering aan alles wat Christus vir ons gedoen het – en dit begin by Hom wat aan die kruis sterf. Hoekom? As gevolg van ons sondes.

Christus moes sterf en die sonde van die wêreld op sy skouers dra, sodat ons weergebore kon word deur geloof in Hom.

 Christus is Begrawe

 Nadat Christus gesterf het, is Hy in ‘n graf begrawe. Sy aardse liggaam is neergelê en die graf is deur ‘n groot, swaar klip gesluit. Daar het Hy drie dae lank gelê en neergedaal na die putte van die hel. Dit is egter nie waar die verhaal eindig nie. Prys God ons vier hierdie naweek, want…

 Christus is Opgewek

 … Hy is opgewek!

Christus is op die derde dag uit die dood opgewek. Die dood kon Hom nie vashou of oor Hom seëvier nie. God het aan die mensdom bewys dat sy plan van die begin af veilig, vas en seker was. Al die beloftes van die Skrif is “ja” en “amen” in Jesus.

 … in Ooreenstemming met die Skrif

 Dit is waar dit alles bymekaar kom. Paulus beklemtoon dat dit alles, elke stap van die weg, volgens die Skrif gebeur het. God het reeds vir sy volk, Israel, alles van die Messias vertel, en in baie detail! Gedeeltes soos onder andere Psalm 27 en Jesaja 53 wys vir ons die betroubaarheid van ons God. Hy het die weg voorberei. Deur nederigheid en gehoorsaamheid het Jesus vir ons aan die kruis gesterf.

Wat ‘n oorwinning!

 Nou, aan die einde van hierdie Lydenstyd, terwyl ons voorberei om hierdie naweek, waar ons ook al is, saam met ons kerkfamilies en gemeenskappe te vier, hoe kan jy hierdie waarhede uitleef? As jy al jare lank ‘n Christen is, en dit lyk asof Paasfees nie meer soveel betekenis vir jou inhou nie, daag ek jou hierdie naweek uit en moedig jou aan om elke oggend die woorde van Paulus uit 1 Korintiërs 15:3-5 te lees en dag en nag daaroor na te dink.

 En as jy gereed en vol vreugde is terwyl jy vandag se gedeelte lees, prys God! Ek daag jou uit en moedig jou aan om daardie vreugde te deel met diegene rondom jou, spesifiek jou geliefdes wat Christus nog nie persoonlik ken nie. Hoe kan jy dit hierdie naweek doen?

Geniet ‘n wonderlike Paasfees, vriende. Hy het opgestaan. Hy het inderdaad opgestaan

 

N.S: Hier is die eerste vers van een van my gunsteling liedere, “My Heart is Filled with Thankfulness.” Ek sal graag wil hoor wat jou gunsteling (Paasfees) lied is! Lewer kommentaar hieronder!

 

“My heart is filled with thankfulness

To Him who bore my pain;

Who plumbed the depths of my disgrace

And gave me life again;

Who crushed my curse of sinfulness

And clothed me in His light

And wrote His law of righteousness

With pow’r upon my heart.”

 

Petra

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse