Onthulling

Onthulling

Sara Lindsey

Kom ons begin met die ooglopende: die boek Openbaring is moeilik. En verwarrend. Daar is baie besonderhede wat ons net nie vir seker weet nie – soos, wie is die twee getuies wat vandag se verse beskryf? Moses en Elia? Kan wees.

Die beeldspraak in Openbaring lees dikwels soos ’n fantasieroman, en ek kan maklik verlore raak in die hoofstukke. Daar is baie briljante teoloë wat gebeure tussen die Ou Testament en Openbaring kan verbind (byvoorbeeld, die Life Essentials Study Bible-video ooreenkoms van die Daniël 9 profesie van 3.5 jaar en die Openbaring 11:3 spesifikasie van 1260 dae). Ek moet op hul staatmaak om die meeste van hierdie verbindings te maak.

Kom ons praat dus oor wat ons wel weet. Hier is die onthulling: God wen. Die algehele verhaal het ’n gelukkige einde.

Ons verwag dat daar in die laaste dae groot verdrukking op aarde sal wees, maar selfs te midde daarvan is God se karakter duidelik.

Selfs in die eindtyd stuur God twee getuies om vir die mense te profeteer. Hy rus hulle toe met “gesag” en “krag” (Openbaring 11:3 en 6, onderskeidelik) om hulle werk te doen. Wanneer hulle getuienis voltooi is, sal hulle doodgemaak word, “maar ná drie en ’n halwe dae het ’n asem van lewe van God in hulle ingekom, en hulle het op hulle voete gestaan, en ’n geweldige vrees het die wat hulle dopgehou het, aangegryp. Toe hoor hulle ’n harde stem uit die hemel vir hulle sê: ‘Kom op hierheen!’ en die twee profete het in ’n wolk na die hemel opgegaan terwyl hulle vyande na hulle gestaar het” (Openbaring 11:11-12). Daar word beskryf dat ’n aardbewing volg, en Openbaring 11:13 sê van diegene wat oorleef, “die ander was verskrik en het eer aan die God van die hemel gegee.”

God se genade is duidelik deurdat Hy die mensdom steeds ’n kans gee om te bekeer, asook ’n kans op redding. God se krag is duidelik in die opwekking van die getuies uit die dood en in die skepping van ’n aardbewing. Ja, daar is boosheid – “die dier wat uit die afgrond opkom” (v.7) – maar God se soewereiniteit is duidelik in die voorspelling van hierdie verhaal, die tydsberekening van die gebeure en die uiteindelike uitkoms om meer gelowiges in sy Koninkryk te bring.

Ons mag die laaste dae sien of dalk nie, maar God het ons geroep en ons as gelowiges toegerus om ons gawes te gebruik “sodat God in alles deur Jesus Christus verheerlik sal word. Aan Hom behoort die heerlikheid en die krag tot in alles ewigheid” (1 Petrus 4:11).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse