‘n Katalisator vir Vernuwing

‘n Katalisator vir Vernuwing

Grace Ann Hopkins

Dit is maklik om na die wêreld se woorde te luister, want ons is voortdurend daarmee omring. Selfs onbewustelik, sonder om dit te weet, vind ons almal dat ons die kultuur se sienings aanneem en dit as waarheid klassifiseer. Ek het myself bevind dat ek die wêreld se definisie van skoonheid aanvaar, en my gedrag op grond daarvan bepaal het. Hierdie siening het daartoe gelei dat ek nie myself of ander liefgehad nie, want die kultuur bepaal dat skoonheid uiterlik is. Inteendeel, die Here verklaar dat ware en onverwelklike skoonheid ‘n geheel en al innerlike saak van blywende beskeidenheid en kalmte van gees is (1 Petrus 3:3-4).

Volgens die Woord van God is om bly te wees in hoop, of om die Here in alles te soek en te mediteer oor sy goedheid, ‘n katalisator vir geestelike vernuwing. Om aan hemelse dinge te dink is nie die menslike verstek nie. Die enigste manier om oor hemelse dinge te dink, is om hemelse dinge te ken, en sulke dinge word in God se Woord gevind. Daarom moet ons onsself versadig in die Woord en dit dag en nag oordink (Psalm 1:1–2).

Om bewustelik op God te fokus is nie maklik nie, want ons leef in ‘n wêreld wat deur die vyand beheer word, wat poog om ons te steel, dood te maak en te vernietig (Johannes 10:10). Die vyand begeer om ons weg te lok van tyd in die Woord van God met enige afleiding onder die son, selfs dinge wat in werklikheid goed is. Om egter onproduktiewe denke te oorkom en na goeie dinge te neig, moet ons nie ons tyd in die Woord of in gebed afskeep nie, want dit is waar waarheid, vrede, liefde en krag gevind word – die geestelike wapens wat ons nodig het om die onsigbare stryd wat rondom ons aan die gang is, te beveg.

In Matteus 6, toe Jesus sy dissipels geleer het hoe om te bid, het Hy begin deur om die Here te erken en te verheerlik. Dit is iets wat ons nie in ons eie lewens oor die hoof mag sien nie, want dit hou ons fokus op wat saak maak terwyl ons deur die lewe op aarde stap en angswekkende situasies teëkom. Ons moet nie net doelbewuste fokus op die Here in ons gebede inkorporeer nie, maar ons moet leef in ‘n gesindheid van gebed. Efesiërs 6:18 sê vir ons om by elke geleentheid en gedurig te bid. Dit beteken dat daar nooit ‘n oomblik is dat die Gees van God nie by ons teenwoordig is nie; daar is nooit ‘n oomblik dat Hy nie begeer om intiem by ons lewens betrokke te wees nie. 

Vriendin, as jy ‘n gelowige in Christus is, het jy die krag om die wêreld anders te sien. Omdat jy glo dat daar ‘n God is wat jou geskep het vir ‘n verhouding met Hom, verander alles. Jy ken die waarheid. Jy het ‘n identiteit as ‘n kind van God, en jy het ‘n doel veel groter as wat hierdie wêreld jou kan bied. Jy is nie alleen terwyl jy op hierdie aarde wandel nie, want die Heilige Gees wat in jou woon, sal jou herinner aan die waarheid wat Jesus aanvanklik vir jou gesê het (Johannes 14:26). Hy sal jou heilig maak en jou lei deur elke situasie wat jy mag teëkom wat jou fokus van God probeer steel. In Matteus 6:33 sê Jesus vir sy dissipels:

Beywer julle allereers vir die koninkryk van God en vir die wil van God, dan sal Hy julle ook al hierdie dinge gee.

Weet en glo dat God met jou is, en wanneer jy Hom soek, sal Hy voorsien.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse