‘n Beloofde Woning

‘n Beloofde Woning

Deur Lyli / 26 November 2020 / Ewige Verbond

Ek en my man het in die motor gesit voor ‘n huis wat ek aanlyn ontdek het, wat beskikbaar was. Ons het al vir weke lank na ‘n plek gesoek. Ons troue was in tien weke, en ek het my klein meenthuisie aan ‘n vriend verhuur. Ek het al my besittings ingepak en vir God gebid om ons te wys waar ons as man en vrou wortels gaan neersit.

Ons het gewag en gebid, maar ek het absoluut geen idee gehad wat ons volgende stappe moes wees nie. Oor 48 uur sou ek uit my meenthuis trek, en ek het nêrens heen gehad om te gaan nie. Ek was angstig en het ‘n bietjie verlore gevoel.

Terwyl ons op die makelaar gewag het, het ek aan Bruce gesê: “Dit is groen geverf. Weet jy, groen is my gunsteling kleur.” Tien minute later het ek deur die voordeur gestap en soos ek in die sitkamer gestaan het, het ek dadelik gevoel hoe vrede oor my spoel. Dit was ons woning. Ek het dit geweet.

Ek tik hierdie woorde elf jaar later in dieselfde sitkamer. Ons het die groen huis gehuur, en vier jaar later het God ‘n manier geskep vir ons om dit te koop.

Vriendin, is jy in ‘n seisoen van wag? Wonder jy wat is volgende? Is jou toekoms onseker? Miskien voel jy soos ek gevoel het, soos ‘n swerwer met geen veilige plek om jou kop neer te lê en vrede te vind nie.

God sien jou, en Hy sal altyd vir jou ‘n weg maak.

Soos Abraham, kan ons vir seker weet dat God ‘n tuiste vir ons het, en ons eindbestemming is gevul met vrede. Ons weet miskien nie wat ons volgende stap nou is nie, maar God sal ons stap vir stap lei. Geloof beteken om soms vorentoe te beweeg en te vertrou dat God ons sal lei wanneer ons nie verstaan waarheen ons gaan nie.

Die volk van God was haweloos en het honderde jare in ballingskap geleef, maar God het hulle altyd uit ballingskap gebring. God het Abraham laat weet dat sy redding seker was en dat sy toekomstige erfenis seker was. Net soos Abraham, kan ons terugkyk en sien hoe ver God ons gebring het en glo dat Hy getrou is om sy beloftes na te kom.

Vandag kan ons gerus wees dat God ons nog steeds uit slawerny van afgodsdiens bring en ons na die oorvloedige lewe lei. Christus het as ‘n babatjie gekom en aan ‘n kruis gesterf om ons vir ewig vry te maak van die vestings van die sonde. Soos ons alles aan die Here oorgee, sal die vuur van die Heilige Gees ons stap vir stap lei.

Behou die geloof, my susters. Ons sal eendag binnekort tuis wees in die teenwoordigheid van Jesus, tot in alle ewigheid.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse