Krag uit Gebrokenheid

Krag uit Gebrokenheid

Crystal Stine

“Simon, Simon!” het Jesus gesê. “Luister! Die Satan het daarop aangedring om julle soos koring te sif. Maar Ek het vir jou gebid dat jou geloof jou nie begewe nie. As jy weer tot inkeer gekom het, moet jy jou broers versterk.” – Lukas 22:31-32

‘n Paar jaar gelede het my dogter by ‘n vriendin se huis gespeel toe sy in ‘n fratsongeluk agteroor geval en hard op haar arm beland het. ‘n Vinnige besoek aan die dokter en ‘n paar x-strale het ‘n klein fraktuur bevestig, maar vir ons dogter wat ‘n absolute sokkerliefhebber is, het dit ‘n aansienlike verandering in haar planne beteken. In plaas daarvan om vir die komende sokkerwedstryd te beplan, het ons gepraat oor wat dit beteken om deel van ‘n span te wees en hoe om vir ons vriende op te daag, selfs wanneer ons nie kan deelneem nie. En toe dinge ekstra frustrerend geraak het, het ons gepraat oor hoe wonderlik God ons liggame gemaak het, dat wanneer iets stukkend is, dit selfs sterker genees as voorheen.

Ons Skrifgedeelte vandag vind plaas tydens Jesus se laaste maaltyd saam met die dissipels. Judas het Jesus reeds verraai, en in plaas daarvan om te fokus op hulle tyd saam met Jesus, het die dissipels begin stry oor wie van hulle die belangrikste was. In Jesus se Koninkryk word belangrikheid gemeet in diens, nie krag nie. Terwyl Hy dit met sy volgelinge gedeel het, het Hy ook vir hulle ‘n wonderlike geskenk gegee: “Net soos my Vader ‘n koninkryk aan My bemaak het, so bemaak Ek ‘n koninkryk aan julle.” (Lukas 22:29).

Met die wete dat Hy verraai sou word, selfs met die wete dat (Simon) Petrus verskeie kere in die komende dae sou ontken dat hy Hom ken, het Jesus hulle ‘n plek aan sy tafel belowe. Maar die deel wat vir my uitstaan? Hy het vir Petrus gesê dat hy beproewinge in die gesig sou staar en dat hy foute sou maak, maar Jesus het gebid dat sy geloof nie sou misluk nie. En dan, toe (nie as) Petrus na Hom teruggekeer het, moes hy die ander versterk.

Wat vir Petrus gebroke, terleurstellend en uitdagend sou voel, sou verlos en genees word deur Jesus se vergifnis, wat Petrus die kans gee om sy ervarings te gebruik om hoop en bemoediging te bied en om nog meer mense in die reddende liefde van Jesus in te trek.

Jesus is deernisvol en vriendelik, Hy bid vir ons en tree namens ons in. Hy ken die foute wat ons sal maak, die verkeerde draaie wat ons sal neem, en Hy is altyd daar vir ons wanneer ons ons pad terug vind. En miskien sal die verwagtinge wat ons laat gaan en die genesing wat ons ervaar, ons in staat stel om God se koninkryk op ‘n groter manier te dien as wat ons ooit kon dink, aangesien ons God toelaat om sy werk in ons lewens te gebruik om diegene rondom ons te versterk.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse