God se Getroue Vergifnis

God se Getroue Vergifnis

Ebos Aifuobhokhan

Voordat ek hierdie blog gaan skryf het, het ek net ‘n tyd van gebed agter die rug gehad. Een van die maniere waarop die Heilige Gees my gehelp het om te bid, was om my te leer om God te dank vir sy bedagsaamheid en getrouheid aan my. My gedagtes het teruggegaan na hoe my lewe was voordat ek van God bewus was en hoe Hy ‘n manier gevind het vir my om Hom te ken. As dit nie vir die genade van God was nie, sou ek nie gewees het waar ek vandag is nie.

So ongelooflik soos hierdie genade en barmhartigheid is, sien ons nie vandag dieselfde soort optrede in ons wêreld nie. Wanneer ‘n persoon jou seermaak, hoe gereeld gaan die persoon uit hul pad om dinge reg te maak? Maak jy dinge reg as jy iemand onreg aangedoen het? Kom ons neem dit ‘n stap verder. Tensy jy besluit om die groter persoon te wees, gaan vra jy om verskoning wanneer jy die een is wat verontreg is?

Ek is bereid om te wed dat jou antwoord nee is. Hier is die werklikheid. Die Bybel is vol verhale van God se meedoënlose strewe na die mens. Ons het God onreg aangedoen. Eerder as dat ons na God gaan om vergifnis vir ons sondes te soek, het Hy na ons toe gekom om vergifnis aan te bied en ons nuut te maak. Benewens hierdie genadegawe gee Hy vir ons baie goeie gawes soos sy Heilige Gees, sy Woord, predikante en goddelike vriende om ons op hierdie geloofsreis te help. Hy het alles voorsien wat ons nodig het vir lewe en godsaligheid.

Kan ons net vir ‘n oomblik stilstaan ​​en sê: “Dankie, Jesus”?

Vader, ek wil namens al u kinders, veral dié wat hier lees, dankie sê dat U na ons streef. Ons verdien dit nie en kan nooit hierdie groot genade verdien nie, maar ons is dankbaar. Help ons om ons daaglikse lewens in volle oorgawe aan U te leef. Amen.

God het sy Seun gegee sodat ons kan terugkeer na ons regmatige plek as dogters van God. Wanneer ons ons geloof in Jesus plaas, is ons bevry van die straf en mag van sonde. Die teenwoordigheid van sonde is egter steeds aktief. Ons weet dat daar nog baie werk in ons lewens gedoen moet word om teen die versoekings en gevolge van sonde te veg.

Dit sal die res van ons lewens neem om teen sonde te veg. My vriend, die teenwoordigheid en versoeking van sonde is aktief, maar die gawe van God se genade, barmhartigheid en hulp is selfs groter en dieper.

Daar is niks wat Hy nie kan wegvee en nuut maak nie.

Wanneer ons nie voldoen aan God se standaarde wat in sy Woord gevind word nie, word ons nie sonder hulp gelaat nie. Dit is vir God meer belangrik dat jy reg lewe, as wat dit vir jou is. Hoe weet ek dit? Jy is Syne. Jy het sy lewensasem in jou. Jy is sy kind. Jy dra sy naam. Hy stel meer belang en belê in jou en jou geregtigheid as wat jy doen. Hy sal jou nie los om hierdie lewe op jou eie te navigeer nie. Hy het jou lief. Jy is Syne! Laat dit insink!

Sy hulp, sy manier om na ons uit te reik word vandag in ons SOAP-vers gevind:

Maar as ons ons sondes bely, Hy is getrou en regverdig, Hy vergewe ons ons sondes en reinig ons van alle ongeregtigheid.

Wanneer ons skuldig bevind word aan ons sonde, moet ons veg teen die skuld wat ons van God kan laat weghardloop en dieper en dieper in sonde laat ingaan. As ons skuldig bevind word, moet ons eerder na God gaan in berou oor wat ons gedoen het, soos kinders wat kom met hul oë gevul met soveel berou, en bely wat ons gedoen het.

Dan gee die Skrif ons die geseënde versekering vir ons siel dat Hy altyd getrou, getrou aan sy woord en regverdig is. Hy sal ons vergewe en ons reinig van die vuiligheid wat die sonde diep in ons veroorsaak het. God is goed!

My liewe vriend, moenie toelaat dat sonde jou van God af wegdryf nie. Moenie luister na die stem van die aanklaer wat vir jou sê dat jy heeltemal te ver weg is nie! Nee! Luister na die stem van die Heilige Gees wat jou vra om te kom! Kom huis toe!

God seën jou.

 

Ebos

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse