Die Seën van Christus

Die Seën van Christus

Deur Crystal / 27 November 2020 / Ewige Verbond

My dogter het ‘n baie spesiale vermoë om in tien minute en ‘n duisend woorde ‘n storie te vertel wat my een sin en minder as ‘n minuut sou neem. Jy sou aanvaar dat sy die vaardigheid van die skrywer in die familie geërf het, maar nee – dit is ‘n geskenk van my man wat ‘n “ja of nee” -vraag in ‘n opvoedkundige oomblik van twintig minute kan omskep.

Ek hou toevallig van ‘n puntsgewyse lysie, ‘n reguit antwoord en weinig onbenulligheid, wat kan verklaar waarom dit my verskeie kere se opleeswerk in verskillende vertalings en ten minste een kommentaar geneem het om regtig in vandag se Skrifgedeelte te delf. Ek voel tog dat ek miskien nie die enigste een is wat hierdie oomblikke het wanneer ek die Bybel lees nie. Die apostel Paulus is beslis nie suinig met sy woorde nie!

Om die waarheid te sê, een van die kommentare wat ek gelees het, het die opmerking gemaak dat Paulus se brief in die oorspronklike Grieks, van vers 3 tot vers 14 sonder leestekens geskryf is, vir meer as 200 woorde! Dit is die langste enkele sin in die Nuwe Testament (Die Layman’s Nuwe Testament Bybel Kommentaar). Hierdie pragtige doksologie (‘n kort lofsang) herinner sy gehoor daaraan om nie slegs hul fokus op God te hou nie, maar op alles wat vir ons gedoen is.

Voor die begin reeds het God die Vader ons gekies en ‘n plan vir ons redding uitgewerk, ‘n plan wat gebore is uit liefde wat slegs bereik kon word deur die offer van Jesus Christus, sy Seun. Toe ek en jy in Christus geglo het, is ons afgesonder en het ons harte beskikbaar geword vir die Heilige Gees om God se wysheid en insig te openbaar.

Paulus herinner ons aan God se belofte in hierdie openingsgedeelte van Efesiërs: absolute en volkome verlossing vir sy volk van al die gevolge van sonde. Wanneer ons Christus as ons Verlosser aanneem, ontvang ons verlossing, vergifnis, genade, liefde en ‘n ewige tuiste by God die Vader wat gekies het om ons aan te neem. Ek en jy is deel van God se ongelooflike plan, ontvangers van die wonderlikste erfenis, doelbewus gekies vir ‘n spesifieke doel.

“Deur Christus word ons ook as God se besitting geëis, omdat ons vooraf bestem was volgens die doel van Hom wat alles volbring het volgens sy raadsbesluit, sodat ons, wat die eerste was om ons hoop op Christus te plaas, sy heerlikheid kan prys. ” Efesiërs 1:11-12, 1983 vertaling

“God het almal wat aan Jesus behoort, gekies om Syne te wees. Dat dit so moet wees, het Hy lankal besluit en Hy laat altyd alles gebeur soos Hy dit wil hê. Ons was mos die eerste mense wat alles aanvaar het wat Jesus beloof het en wat seker weet dat ons dit gaan kry. God wil hê dat juis ons vir almal moet wys en vertel hoe groot en belangrik Hy regtig is.” Efesiërs 1: 11-12, DIE BOODSKAP vertaling.

Die seën van Christus was altyd die beplande weg vir die vervulling van God se verbondsbelofte. Dit is nie net goeie nuus nie, maar die beste nuus! Dit is die nie-dit-vir-jouself-hou soort nuus wat jy van die dakke af wil uitroep. Die evangelie is lewensveranderende, hoopgewende, beloftehoudende, beskikbaar-vir-almal nuus oor die grootste geskenk wat ons ooit sal ontvang! Wanneer ek aan die mense in my lewe dink wat nog nie weet watter soort oordadige liefde God in hul lewens wil uitstort nie, kan ek Paulus se opgewondenheid begin verstaan. Hoe kan ons ooit hierdie geskenk vir onsself hou?

Crystal

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse