Die Here is Goed

Die Here is Goed

Anita Sandana

Wanneer ek hierdie Psalm lees en oor die verse nadink, herinner dit my om my aandag te verskuif na wie God is. Dit moedig my aan om met waardering en dankbaarheid na God te kyk, nie as gevolg van my huidige situasie nie (moeg en uitgeput na ‘n lang tien dae by die kamp), maar oor hoe goed Hy is. As ek terugkyk op my lewe, kan ek soveel redes identifiseer om Hom te dank vir die goeie gawes in my lewe. In hierdie Psalm word ons aangemoedig om God te dank omdat Hy ons Goeie Herder is, omdat Hy ons geskep het. Hy sorg vir my behoeftes en sorg vir my. Dit bring vir my veiligheid en vrede in Hom.

In hierdie Psalm word al die bewoners van die aarde opgeroep om die Here met danksegging te aanbid. Wat ‘n ongelooflike, vreugdevolle prentjie van die skepping wat die Een en enigste ware God aanbid. Waarom moet die mense van die aarde jubel en met blydskap aanbid? Omdat hulle weet dat hulle God die Een is wat hulle gemaak het, en hulle behoort aan Hom. Hulle is sy mense, die skape onder die sorg van die Goeie Herder. Hy beskerm, versorg en is lief vir sy skape, en roep hulle by die naam. Dit is ‘n seën en ‘n vreugde om deel te wees van sy Koninkryk. Deur God met lof in sy Howe te ontmoet openbaar jy die regte gesindheid van jou hart.

Wanneer ons God loof, is dit nie oor wat hy doen of gee nie, maar oor wie Hy is. Hy is goed en dit is onveranderlik. Hoe gerusstellend is dit tog om te weet dat sy liefde vir ewig bestaan, en  dat Hy ‘n God is wat sy beloftes nakom aan alle nageslagte. Daar is eenvoudig geen beter plek om te wees as om onder God se liefdevolle sorg te wees nie!

Ons omstandighede en gevoelens kan elke dag verander, maar die Here is gister, vandag en vir altyd dieselfde. Ons kan met vreugde, blydskap van hart en danksegging na Hom toe kom oor wie Hy is en hoeveel Hy vir ons, sy mense, omgee en liefhet. Hierdie Psalm is ‘n herinnering om ‘n gesindheid van dankbaarheid te behou, ongeag wat in ons lewens aangaan. Kom ons kyk na die Here en fokus op sy karakter en vind vreugde, vrede en sekuriteit in die waarheid dat ons aan ‘n getroue, liefdevolle, hemelse Vader behoort wat ons ken en vir ons omgee.

Wat ‘n voorreg om sy dogter genoem te word en deel te wees van die ewige heerlikheid wat op my wag. God is die bron van my geluk en Hy is die rede waarom ek kan opkyk en skree van blydskap, want ek weet sy liefde is al wat ek nodig het. Hy het my vir altyd lief; niks kan sy liefde verander nie, want dit is wie Hy is.

Selfs wanneer ek deur seisoene van lyding of emosionele beproewing gaan, wys hierdie verse my wat Jesus aan die kruis bereik het en dit maak my onmiddellik dankbaar. Ek hoef niks te doen om sy wonderlike genade te verdien nie! Ek kan vreedsaam lewe met die wete dat my redding verseker is deur op Jesus, as my Here en Verlosser, te vertrou.

Hy verdien al my aandag en is alle lof werd.

Deur op die Here te fokus, vul my hart met ‘n oorvloedige gevoel van waardering en dankbaarheid. Ek kan net reageer op die uitnodiging in hierdie Psalm deur uit te roep van blydskap, dankie te sê en God te loof omdat Hy goed is!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse