Dankbaar vir God se getrouheid

Dankbaar vir God se getrouheid

Lyli Dunbar

Op my kombuistoonbank vind jy twee groot glasbottels gevul met kleurvolle strokies papier. My man het hulle so rukkie terug langs die koffiemaker neergesit, en net om daarna te kyk laat my glimlag. Daardie houers wat net ‘n dollar gekos het, bevat skatte.

Elke Sondag tydens middagete sit ek en my man op hoë stoele by die groot toonbank in die middel van ons huis, en kry penne nader om ‘n paar eenvoudige woorde van dankbaarheid neer te skryf. Die laaste sewe dae van ons gewone lewe bevat klein wonderwerke in wording. God is aan die werk om verlossing op klein maniere te bring, maar ons versuim dikwels om sy buitengewone genade raak te sien totdat ons stop om terug te kyk.

Ons weeklikse ritueel om ons seëninge te tel, hou nooit op om my te verras nie. Terwyl ek ons skottelgoed van middagete in die wasbak sit, plaas my man ons nuwe dankbaarheidslysies in die bottel aan die linkerkant. Dan haal hy twee notas uit verlede jaar se bottel om te lees. Dit is ongelooflik hoe vinnig ek vergeet God is in beheer van elke detail van my lewe, maar elke herinnering wat op daardie strokies papier geskryf is, help my om te onthou.

Ons God is getrou. Selfs op die moeilikste dag kan ons terugkyk na ons geskiedenis, God se hand van genade sien en groot hoop vind. Hy stort sy liefde mildelik oor ons en betoon groot deernis aan ons.

Vriendin, ons mag dalk vergeet hoe God in ons lewens sigbaar was, maar Hy vergeet nooit sy kinders nie. God is getrou om ons te onthou. Hy gee aktief om vir ons behoeftes en neem aksie namens ons.

Wanneer ons stilstaan ​​om na te dink oor alles wat God in ons lewens gedoen het, kan ons nie anders as om bly te wees nie. Ons Abba Vader vul ons lewens met goeie dinge. Hy het ons as sy eie gekies, en dit alleen behoort ons te laat uitroep van vreugde.

Ons het elke dag ‘n rede om God se lof te besing:

  • Roem sy Heilige Naam. (Psalm 105:3)
  • Sê dankie vir die krag wat Hy gee. (Psalm 105:4)
  • Verkondig dat ons regverdige God altyd sy beloftes nakom. (Psalm 105:7-11)
  • Vertel van sy wonderbaarlike dade omdat sy Woord waar is. (Psalm 105:2,19)

Net soos die Psalmdigter in hierdie Psalm beskryf, het ons God se wonderbaarlike ingryping aanskou. Ons getroue God het ons vrygemaak, en ons is op pad na die beloofde land. Die hemel is ons erfenis. Vandag kan ons sê: “God het my uit slawerny gelei, en ek het ‘n rede om bly te wees.” Jesus het aan die kruis gesterf om ons te red, en ons is nie meer slawe van sonde nie. Toe ons ons geloof in Christus geplaas het, het ons van die dood na die ewige lewe beweeg.

Omdat ons God getrou is, het Hy Jesus gestuur om vir ons ‘n lewende hoop te gee wat hierdie gebroke wêreld nie kan wegneem nie. Nie een van ons Vader se beloftes sal ooit misluk nie. Ons Almagtige Beskermer wat ons so ver gebring het, sal alles voorsien wat ons môre mag nodig hê.

Hoe het God jou lewe verryk sedert jy die eerste keer jou geloof in Christus gestel het? Neem vandag ‘n paar minute om terug te kyk en ‘n lys te maak van hoe jy sy getrouheid gesien het. Ons wonderlike God het ons lewens verander, en elke daad van sy genade is ‘n vreugdevolle herinnering om te koester.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse