Verander vyande na erfgename

Verander vyande na erfgename

Sara Lindsey

Ek was onlangs vir ‘n naweek weg saam met ‘n groep vriende. Sommige van hulle ken ek al vir dekades lank op ‘n baie diepe vlak, en ander het ek op daardie tydstip minder intiem geken. Ek het vandag se verse gelees terwyl ek gereis het, in afwagting op hierdie studie en ek was verwonderd oor hoe dikwels die onderwerp van versoening voorgekom het in die verhale wat ons met mekaar gedeel het.

Ons het al almal verskille in ons vriendskappe, families of professionele verhoudings beleef. Somtyds los ons ons verskille op en vind ons ‘n nuwe vlak van begrip en groei. Somtyds staan ons eie trots in die pad. Somtyds bereik ons ‘n skikking, somtyds net ‘n wapenstilstand. Somtyds laat konflik ons bitter en vol wrokke.

Die waarheid is dat ons mense is wat baie bagasie met ons saamdra. Ons bring al ons vooroordele en wonde uit die verlede in elke verhouding in en dit is ‘n resep vir onmin. Ons is ook inherente sondige mense, en op ons beste maak ons steeds foute. Verhoudings—en versoenings—is ingewikkeld en moeilik.

Voor Jesus was ons verhouding met God gebroke. Ons was vreemdelinge en gesien as vyande van God (Romeine 5:10). Jesaja 59:2 sê: “Dit is julle oortredinge wat skeiding gebring het tussen julle en julle God, dit is julle sondes wat maak dat Hy Hom nie aan julle steur nie en nie na julle wil luister nie.” As ek uit ‘n wêreldse perspektief hieraan dink, dan klink dit soos ‘n verhouding wat nooit herstel sal kan word nie. Uit ‘n ewige perspektief is dit ewige verdoeming.

Maar God. Hy het uit genade sy Seun, Jesus aan die kruis geoffer om ons met Hom te versoen. Jesus het “die sondes van die volk versoen” (Hebreërs 2:17). 2 Korintiërs 5:17-18 verduidelik: “Iemand wat aan Christus behoort, is ‘n nuwe mens. Die oue is verby, die nuwe het gekom. Dit alles is die werk van God. Hy het ons deur Christus met Homself versoen en aan ons die bediening van die versoening toevertrou.” Wanneer ons die geskenk van verlossing deur Jesus aanvaar, is ons met God versoen (Romeine 5:10). Ons vrede met God is herstel deur die bloed aan die kruis (Kolossense 1:20).

Ek hou baie daarvan hoe dit in 2 Korintiërs 5:21 gesê word: “Christus was sonder sonde, maar God het Hom in ons plek as sondaar behandel sodat ons, deur ons eenheid met Christus, deur God vrygespreek kan wees.” Ons kan nie werk hiervoor nie. Ons verdien dit nie.

Nadat ons sy geskenk van verlossing aanvaar, is dit ook ons verantwoordelikheid om ander te vertel hoe hulle met God versoen kan word. Die skrikwekkende beskrywing van ons lewens “voor Jesus” is ook die harde realiteit van ‘n lewe “sonder Jesus.” Vriende, deel die Goeie Nuus. Kom ons maak die hemel vol.

Week 3 Uitdaging:

Dink na oor die gebeure in Jakob se lewe waaroor jy tot dusver gelees het. Sou God Jakob verlos het sonder Jakob se slinkse optrede? Het Jakob uitgemis op die seën van God deur selfstandigheid en bedrog? Hoe het Jakob se kinders dieselfde neigings van om op hulself staat te maak en bedrog geopenbaar?

Week 3 Leesplan:

Week 3 Memoriseervers:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse