Onthou Sy Getrouheid

Onthou Sy Getrouheid

Ek het nog nooit meer studie gedoen of gebid oor vrede, vergifnis en versoening as wat ek gedoen het sedert ek self deur ‘n egskeiding gegaan het nie. Ek het nooit geweet hoe groot die golf van vernietiging is wat ‘n egskeiding agterlaat, totdat ek dit self ervaar het nie. Die wêreld hou daarvan om die Ek het nog nooit meer studie gedoen of gebid oor vrede, vergifnis en versoening as wat ek gedoen het sedert ek self deur ‘n egskeiding gegaan het nie. Ek het nooit geweet hoe groot die golf van vernietiging is wat ‘n egskeiding agterlaat, totdat ek dit self ervaar het nie. Die wêreld hou daarvan om die gevolge van sonde af te water, maar die Bybel is duidelik dat wat God saamgevoeg het, niemand mag skei nie (Markus 10: 9). Hy het dit om ‘n rede, om baie redes, gesê.

Egskeiding raak meer as die twee mense wat “Ja” gesê het. Daar kan kinders betrokke wees. Familie en vriende is beslis betrokke en word deur hierdie trauma beïnvloed. Niemand kom regtig ongeskonde deur die egskeiding nie. Dit is genadeloos. Dit is uit die bose. Dit is ‘n oorlog.

Dus, hoe leef ons getrou wanneer die lewe minder as volmaak is? Hoe kan ons vrede bewerkstellig as ander nie daaroor omgee nie? Dit is vrae waarmee ek die afgelope paar jaar persoonlik geworstel het.

Ek het die grootste deel van my lewe geleef en gedink dat vergifnis en vrede verband hou met versoening. Ek het gedink versoening en vrede is die sigbare vrugte dat jy iemand werklik vergewe het. Dit kan nie verder van die waarheid wees nie, en ons SOAP vers vir die dag bevestig dit as ons woorde soos hierdie lees: “indien moontlik” en “vir sover dit van u afhang.”

Vrede is ‘n voordeel van ‘n verhouding met Christus. Ons kan ook vrede en versoening ervaar terwyl ons in die regte verhoudings met mede broers en susters in Christus is. Ons leef egter in ‘n gevalle wêreld en beproewinge sal kom, maar die Here is getrou en ons kan steeds vrede ervaar, die vrede wat alle verstand te bowe gaan, selfs binne ‘n chaotiese en seer seisoen. Ons vrede is nie gekoppel aan ander se belangstelling daarin nie. Terwyl ons getrou is en aan ons Vredevors vashou, kan ons vrede ervaar, selfs deur die storm. Ons ervaar nie vrede in ons volmaaktheid nie, maar deur ons Vredemaker.

As God in ons lewens werk, word dit sigbaar vir die mense rondom ons. Selfs Abimelek noem Abraham in Genesis 21:22: “God is met jou in alles wat jy doen.” Dit was in Berseba, wat ‘eedbron’ beteken, waar hierdie twee mans ‘n meningsverskil besleg het en vrede tussen hulle gevind het. Abraham het toe ‘n boom daar geplant, bly staan en die Here aanbid. Deur Abraham se gehoorsaamheid en trou aan die Here is Abimelek geseën. Aangesien ons gehoorsaam en getrou is aan die Here, sal ons ook gebruik word om ander te seën.

Dit is van absolute belang dat ons altyd die getrouheid van God in ons lewens onthou. Ons dink graag dat ons dit vir altyd sal onthou, maar ons vergeet dit vinnig. Die dinge wat ons geneig is om te onthou, is die datums en besonderhede van gebeure wat ons lewens vir altyd verander het. Maar die Here het ‘n plan vir elkeen van ons se lewens, selfs al gaan die lewe nie soos ons verwag het nie. Miskien is jy onkant getref deur verraad, verlating of dood. Miskien wag jy nog steeds vir ‘n deurbraak, versoening of ‘n belofte om vervul te word. Moenie moed verloor nie. Daardie verwerping was beskerming!

Berseba verteenwoordig ‘n plek waar Abraham tot God geroep en die Here aanbid het terwyl hy in ‘n tydperk van wag was. My gebed vir elkeen van ons is dat ons die tyd sal neem om ons eie Berseba te skep, ‘n herinnering in ons harte aan God se eed vir wanneer twyfel of konflik oor ons pad kom. Ons is ver van volmaak, maar ons strewe na vrede en getrouheid sal vir ons en ander ‘n seën wees.

Vrede is ons erfenis as gevolg van wie God is.

Week 4 Uitdaging:

Soos jy hierdie week die res van Abraham se verhaal lees, besin oor die oorwinnings en foute in jou eie geloofsreis. In watter seisoen of omstandighede het jy groot geloof en gehoorsaamheid betoon? Was daar seisoene waarin jy met jou geloof geworstel het? Vra God om jou te help om jou geloofslewe te onthou en daaroor na te dink en om jou wysheid te gee oor hoe Hy wil hê jy moet voortgaan. 

Week 4 Leesplan:

Week 4 Memoriseervers:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse