Jesus die Dienskneg

Jesus die Dienskneg

Andrea Howey

Hierdie Skrifgedeelte mag dalk baie bekend wees, dit vertel die verhaal van Jesus wat die voete van sy dissipels gewas het. Dalk is dit nuut vir jou. Hoe dit ook al sy, daar is iets daaraan om die Woord van God met vars oë te lees om te sien wat God deur sy Woord sê.

Net voor hierdie gebeurtenis het Jesus sy laaste openbare boodskap gelewer, van sy laaste woorde aan die skares wat Hom gevolg het. Daarna het Hy homself saam met sy dissipels onttrek in ‘n privaat kamer, weg van die skares, weg van enige afleidings. Ek wonder hoe dit moes gewees het om in die kamer te sit en waar te neem en te luister.

In daardie oomblikke het Jesus op sy dissipels gefokus. ‘n Paar oomblikke waarin Hy hulle wou laat met woorde en ‘n voorbeeld wat hulle sou onthou in die komende dae. Dit is die laaste keer wat Hy hulle bymekaar sou hê om vir hulle instruksies te gee en hulle te onderrig. Johannes 13:1 sê: “Voor die viering van die paasfees het Jesus reeds geweet dat die tyd vir Hom gekom het … Hy het sy eie mense wat in die wêreld is, liefgehad, Hy het hulle tot die uiterste toe liefgehad.”

Jesus het geweet sy tyd het aangebreek om dit waarvoor die Vader Hom gestuur het, te vervul. Hy het ‘n begrip gehad van sy plek in tyd, en Hy was getrou aan sy roeping en aan die mense waarvoor Hy geroep is om te dien tot die einde toe.

Ons het die voordeel om Jesus se voorbeeld te sien en sy woorde agterna te hoor, maar as ons die woorde opnuut sou hoor, wonder ek of ons die omvang van sy hart en sy liefde sou verstaan. Sy dringendheid om die belangrikheid oor te dra om Sy woorde te aanvaar, Sy liefde te aanvaar, Hom te aanvaar en om alles wat Hy Sy lewe sou aflê om te gee ten volle te ontvang: vergifnis, barmhartigheid, verlossing, liefde. Wat Jesus dus gedoen het, was om sy hart vir sy dissipels te wys op ‘n manier wat glashelder in hulle gedagtes sou bly, hoe dit lyk om sy voorbeeld te volg om ander met ‘n onbaatsugtige liefde te dien.

Jesus het ‘n bak met water geneem, ‘n handdoek om sy middel vasgemaak en laag gebuig om die voete van sy dissipels te was. Een vir een het hy hulle bedien terwyl hy hulle voete gewas en afgedroog het.

Hierdie optrede van Jesus, as iemand na wie hulle opgekyk het, hulle mentor, hulle leermeester, die Messias, wat nou na hulle op kyk terwyl Hy hulle vuil voete was en afdroog, moes die kamer tot stilte geruk het. Om Hom die rol van ‘n dienskneg te sien aanneem, om Homself te verootmoedig wanneer dit andersom moes gewees het, dit was vir hulle te veel om in te neem. En Hy het dit verstaan. Jesus het geantwoord: “En Jesus antwoord hom: “Wat Ek doen, begryp jy nie nóú nie, maar later sal jy dit verstaan.” (Joh 13:7).

Jesus het geweet dat nie almal sou verstaan ​​wat Hy doen of sê nie, maar Hy het in elk geval gehoorsaam gebly aan sy roeping. Hy sê vir hulle: “Ek het vir julle ‘n voorbeeld gestel, en soos Ek vir julle gedoen het, moet julle ook doen … Julle weet dit nou; gelukkig is julle as julle dit ook doen.” (Joh 13:15-17)

Toe Jesus die voete van sy dissipels gewas het, het Hy ‘n uiterlike aksie getoon wat sy innige liefde vir hulle oorgedra het. Hy het geweet dat hierdie eenvoudige daad van laag buig om hulle voete te was, in die komende dae hulle herinnering sou prikkel wanneer hulle besef ​dat dit ‘n voorstelling was van hoe Hy sy lewe vir hulle sou aflê. In plaas daarvan om net hulle voete met water te was, sou Hy sy lewe aflê, sodat elkeen wat Hom aanneem vergewe kan word, gewas kan word van elke sondevlek, van binne en buite deur die bloed wat Hy sou vergiet. Hulle het dit toe nie ten volle verstaan ​​nie, maar in die dae wat volg, sou hulle.

In daardie laaste oomblikke het Hy geweet as hulle eers besef het wat Hy alles gedoen het, beide in die was van hulle voete, en die aflegging van sy lewe aan die kruis, hulle sou weet dat alles wat Hy gesê het, alles wat Hy gedoen het, was om vir die wêreld te wys dat Jesus is wie Hy gesê het Hy is: Seun van God, Verlosser, Messias, Here.

Hy het vir die dissipels in Johannes 13:20 gesê: “Dit verseker Ek julle: Wie iemand ontvang wat Ek stuur, ontvang My; en wie My ontvang, ontvang Hom wat My gestuur het.”

Om ‘n volgeling van Christus te wees, is om te lewe, te dien en lief te hê soos Hy gedoen het, sy voorbeeld te volg en sy Woord as die waarheid te aanvaar. En wanneer ons dit doen, word ons ‘n weerspieëling van sy liefde terwyl ons ander in sy naam dien, sodat hulle ook sy woorde sal aanvaar, sy liefde sal aanvaar, Hom sal aanvaar en alles sal ontvang waarvoor Hy sy lewe afgelê het. Vergifnis. Genade. Verlossing. Liefde.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse