In Gedagte Te Hou

In Gedagte Te Hou

Lyli Dunbar

‘n Paar weke terug het ek met ’n emmer na die agterplaas gegaan en ’n klomp klippe opgetel. Ek het die swaar emmer in die huis ingeneem en die inhoud daarvan op die kombuistoonbank uitgepak. Toe neem ek ’n swart merkpen en skryf die huidige jaar op een klip neer. Onder die datum het ek ’n kort frase neergeskryf om onlangse beantwoorde gebede te beskryf. My man het sy eie klip geneem en dieselfde gedoen.

Ons versameling klippe dui op God se getrouheid aan ons gesin, en ons vertoon dit openlik in ’n mandjie in ons gesinskamer. Op dae wanneer ek swakheid in geloof ervaar, sal ek op die vloer sit en daardie klippe begin uithaal om myself te herinner hoe die Here op ons geroepe om hulp gereageer het. Hy kom altyd sy beloftes na en voorsien alles wat ons nodig het.

Die profeet Jeremia het groot verlies ervaar, maar hy het sy siel bemoedig deur aan God se karakter te dink en te onthou dat die Here se liefde standvastig en seker is. Hy het sy lewe in lyn gebring met die vaste waarheid van wie God is, eerder as met die onsekerheid van veranderende omstandighede. Gedurende ons eie seisoene van weeklaag, kan ons hoop in ons harte lewend hou deur ons gedagtes stewig op ons Hemelse Vader se onveranderlike eienskappe te vestig.

“Maar dit sal ek ter harte neem en om dié rede bly ek hoop: deur die liefde van die Here het ons nie vergaan nie; daar is geen einde aan sy ontferming nie, dit is elke môre nuut. U trou is groot.” Klaagliedere 3:21-23

Sy liefde is onbeperk. God se verbondsliefde vir sy mense word nie deur ons keuses bepaal nie. Ons Vader hou aan om in liefde te volhard selfs te midde van die mees ongewenste omstandighede. Al wankel ons, is sy onveranderlike liefde standvastig en laat nooit los nie.

Sy deernis is oneindig. Die Here dra ons laste en voorsien elke oggend nuwe genade. Wanneer ons ons gebroke lewens oorgee, gee Hy sy troos mildelik aan ons. Ons kan vertrou dat ons Vader altyd sy arms sal oopmaak om ons te ontvang en te herstel as ons Hom met berouvolle harte nader.

Sy getrouheid is onuitputlik. Ons Vader kom sy beloftes na. Die vyand bring dalk tydelike frustrasie, maar hy kan nie God se doel met ons lewens verydel as ons ons volle hoop op die Here plaas nie. Ons lewens is dalk in ‘n toestand van voortdurende verandering, maar ons onveranderlike God het ons nie vergeet nie.

Jy mag dalk vandag verdrukking in die gesig staar, maar jy hoef nie deur vrees oorweldig te word nie. Jy kan jou onrustige siel troos deur te kies om voortdurend aan God se karakter te dink. Onheil kan jou nie verteer as jy jou totale vertroue in die Rots van jou redding plaas nie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse