Hoop Ongesiens

Hoop Ongesiens

Crystal Stine

“Die Gees staan ons ook in ons swakheid by: ons weet nie wat en hoe ons behoort te bid nie, maar die Gees self pleit vir ons met versugtinge wat nie met woorde gesê word nie.” – Romeine 8:26.

Die belangrikste oomblikke van groei in my reis saam met God het uit die diepste valleie van my lewe gekom. Toe die lewe onderstebo gedraai het en ek geen idee gehad het hoe om vorentoe te beweeg nie, toe verlies hard en onverwags getref het, toe ek nie meer die vrou herken het wat ek in die spieël gesien het nie – dit het verander in van my kosbaarste oomblikke saam met die Here.

Aan die einde van myself, toe ek absoluut niks meer gehad het om te gee en niks meer om te verloor nie, was God daar. Toe ek nie meer kon dink aan die woorde om te sê nie, het my gebede eerliker as ooit geword. Ek moes geloof en hoop hê in wat ek nie kon sien nie, want alles voor my was besig om uitmekaar te val. En God was getrou om saam met my na die ander kant van die vallei te stap, om in my lewe te wag vir my genesing en sy heerlikheid, sodat ek, wanneer die volgende vallei kom, sal onthou waar om my hoop en my toekoms te plaas.

In ons teks van vandag skryf Paulus aan die gelowiges in Rome, en hy neem tyd om hulle – en ons – te herinner dat God gedoen het wat mense nie kon nie. Deur sy Seun te stuur om vir ons sondes te sterf kan ons sondes nou ten volle vergewe word. ‘n Heeltemal onbevlekte offer, en die enigste een wat waardig genoeg is om vir die skuld van die wêreld te betaal. As gelowiges het ons nou toegang tot die Heilige Gees, wat getuig dat ons kinders van God is en ontvangers van die pragtige gawe van verlossing.

Paulus merk op dat ons reaksie, sodra ons besluit het om Jesus te volg, anders is as die res van die wêreld. Ons volg nie wat ons vlees begeer nie, of neem sake in ons eie hande en probeer dinge in ons krag regmaak nie, maar ons volg waar God opdrag gee. Ons is nie in slawerny genooi nie, maar aanneming en daardie verhouding bring hoop en ’n toekoms mee.

Maar ’n lewe wat Jesus volg, kom nie sonder lyding of opoffering nie (Romeine 8:17).

Wanneer mens God volg, is daar soveel goeie dinge wat daaruit kom, maar ons word nooit ‘n veilige, maklike, gemaklike lewe belowe nie. God het egter ook ‘n plan daarvoor. Paulus skryf dat ons lyding nie futiel is nie, maar ‘n doel het wat in hoop gewortel is – vir diegene van ons wat kies om die slawerny van die wêreld te verruil vir die vryheid wat ons in Christus het, het ons iets heerliks ​​om na uit te sien – die ewigheid saam met God , waar alle lyding weg is, alle siekte genees, alle as met skoonheid vervang is. Die wêreld sal getuig van die manier waarop ons met eerlikheid en hoop deur hartseer loop, en dit is dalk net die ding wat iemand anders in ‘n verhouding met God intrek.

Selfs ons tye van wag het ‘n doel, aangesien God dit ontwerp het as ‘n geleentheid vir ons om uithouvermoë te bou terwyl ons met hoop wag vir die dag wat Sy beloftes vervul sal word. En terwyl ons wag, het ons die Heilige Gees, wat ons harte ken, om namens ons in te tree wanneer ons nie die woorde kan kry om te bid nie, wanneer ons harte swaar en beswaar is deur laste. Vreugde sal in die môre kom, maar totdat daardie dag aanbreek, terwyl ons wag, terwyl ons ly, terwyl ons tot die Here roep, kan ons rus in hierdie waarheid:

“Maar in al hierdie dinge is ons meer as oorwinnaars deur Hom wat vir ons liefhet. 38Hiervan is ek oortuig: geen dood of lewe of engele of magte of teenswoordige of toekomstige dinge of kragte 39of hoogte of diepte of enigiets anders in die skepping kan ons van die liefde van God skei nie, die liefde wat daar is in Christus Jesus ons Here.” – Romeine 8:37-39

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse