Geloof Vir Genesing

Petra Stoneman

“Daarna sê Hy vir haar: “Dogter, jou geloof het jou gered. Gaan in vrede. Wees vir goed van jou kwaal genees!” – Markus 5:34

Desperaatheid. Laaste uitweg. Wanhoop.

Wat laat jou na Jesus toe draai?

Ons lees keer op keer in die Evangelies van mense wat Jesus met ‘n persoonlike probleem genader het. Hulle het dikwels al hul ander opsies uitgeput en besluit dit is tyd om hul laaste uitweg te probeer – hierdie persoon wat wonderwerke doen en wie ander mense oor praat: Jesus.

In ons verse vandag het die vrou al haar hulpmiddele bestee. Sy het vir twaalf jaar gebloei – twaalf jaar – en sy het absoluut alles probeer wat haar dokters voorgestel het. Niks het gewerk nie en nou het sy niks oorgehad nie. Niks, net Jesus.

Sy het gehoor dat Hy in die stad was en het Hom gevind, omring deur skares. Dit het vir haar gewerk omdat sy nie die aandag op haarself wou vestig nie. Sy wou net gesond word.

Hierdie vrou het dalk eers na Christus gekom nadat al haar ander pogings misluk het, maar sy het meer as net fisiese genesing gevind. Die bloed het opgedroog, ja, en sy het dadelik beter gevoel. Maar wat sy nie geweet het nie, was dat sy deur hierdie kragtige ontmoeting met die lewende Seun van God ook geestelike genesing en redding gevind het.

Toe sy aan Jesus se mantel raak, het Hy opgemerk. Niks word ooit nie opgemerk deur ons alwetende God nie. Hy het omgedraai en met sorg en besorgdheid gevra wie Hom aangeraak het. Jesus het natuurlik die antwoord geken. Maar Hy wou hê dat sy moes sê wat sy gedoen het en die goeie nuus van wat Hy vir haar gedoen het, met almal rondom hulle deel. Hy het gewag. En toe sy na vore kom en haarself aan sy voete gooi, kyk Hy haar in die oë en sê: “Dogter, jou geloof het jou gered. Gaan in vrede. Wees vir goed van jou kwaal genees!” (Markus 5:34).

Sy het gekom vir genesing en het volkome vrede in die veiligheid van Christus gevind. Sy het na fisiese verligting gesoek en ver bo wat sy haar kon voorstel, ontvang; haar geestelike las van sonde is opgehef en vervang met God se liefde en genade. God se krag het haar siekte weggeneem, en sy medelye het dit met vrede vervang.

Op watter gebied van jou lewe is jy moeg, soek jy verligting op al die verkeerde plekke en wil jy net die vrede van God ervaar?

Ek moedig jou aan om ‘n oomblik te neem om vandag hieroor te dink en dan na Jesus toe te kom. Gooi jouself aan sy voete neer. Raak net aan sy mantel. Hy is genadig en liefdevol. Hy sal met deernis en sorg na jou toe draai, en soos Hy jou in die oë kyk, sal Hy die pyn en die lyding wegneem, jou genees en meer aanbied as wat jy ooit kon droom of dink.

Die genesing in ons verhaal vandag was fisies, maar dit dui op groter genesing wat slegs God, deur Jesus Christus, kan bied: die genesing van sonde en die dood en die aanbod van die ewige lewe saam met Hom.

Sommige van ons siektes, laste en bekommernisse teister ons al so lank dat dit ook twaalf jaar kan wees of so voel. Vriende, laat vandag se verse uit die lewende Woord van God jou herinner aan sy krag, deernis, liefde en teerheid. Selfs al het Hy nog nie, moet nooit vergeet dat Hy jou omstandighede in een oomblik kan verander nie. Bly glo, hou vas aan wat nog moet kom, en hou aan om aan die voete van Jesus neer te val. Dit is verreweg die beste plek om te wees.

En as Hy kies om nie onmiddellik genesing te bring nie? Moenie aan jou geloof twyfel nie, maar wandel voort in vertroue. Vertrou op sy karakter, vertrou op wat God se Woord sê wat waar is en vertrou dat net Hy weet wat die beste vir ons en die beste vir sy heerlikheid is.

Mag elkeen van ons ons vandag aan Jesus se voete bevind.

Met liefde,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse