Die Wingerdstok

Die Wingerdstok

Emily Bradberry

“Ek kan dit self doen. Moenie oor my bekommer nie.“

Hierdie woorde het die toon aangegee vir meer van my dae as wat ek sou wou erken. Ek sien myself as ’n sterk, onhafhanklike vrou. En hoewel daar niks fout is met hierdie ingesteldheid nie, kan hierdie gedagtes van vasberade onafhanklikheid in my verhouding met God invloei.

In een van sy laaste boodskappe voor Hy na die kruis gaan, het Jesus geleer dat ons lewens nie bedoel is om gewortel te wees in ons eie selfgenoegsaamheid nie. Inteendeel, vir diegene van ons wat Jesus as Here bely, moet ons elke dag afhanklik wees van sy liefde, voorsiening en leiding.

Hoe doen ons dit? Jesus sê vir ons om te “bly” (Johannes 15:4). Die woord kom agt keer in vier verse voor, wat die belangrikheid daarvan aandui. Bly druk ’n voortdurende, voortdurende aksie uit: bly (bly vas) in Jesus. Wanneer ek probeer om die lewe op my eie krag te hanteer of streef na perfeksie en aanvaarding, skiet ek altyd te kort. Hierdie sogenaamde bronne van lewe is soos onkruid of dooie takke: hulle bied kortstondige voeding of hoegenaamd geen lewensgewende voeding nie.

Wanneer ek my daaraan toewy om die Skrif te lees, tyd in gebed deur te bring, en raad te soek by en gemeenskap met ander gelowiges, stel die Heilige Gees my in staat om meer vreugdevol, geduldig, liefdevol en rustiger te word. Jesus is die Ware Wingerdstok (Johannes 15:1). Hy is die enigste bron in die lewe wat ek nodig het, nie geld nie, nie toekennings nie. Net Hy en Hy alleen.

God wil hê ons moet verbind bly aan Hom, die bron van lewe. Nie omdat Hy ons wil bedrieg of ons vreugde wil steel nie. In Johannes 10:10 het Jesus gesê: “Ek het gekom sodat hulle die lewe kan hê en dit in oorvloed.” Jesus roep ons om intiem met Hom verbind te bly sodat ons voluit kan lewe. Ek moet myself daagliks aan hierdie waarheid herinner. Ek is magteloos om op my eie deur die lewe te gaan, wat my behoefte aan ’n Verlosser openbaar.

As die meester-tuinier beloof Jesus nie ’n maklike lewe nie. Hy beloof egter ’n vrugbare lewe. Hy sny die dinge terug wat my verhinder om te groei. Dit gebeur beide wanneer ek passievol na Hom soek en wanneer ek my eie pad probeer gaan. Alhoewel dit nie altyd maklik is nie, is albei voordelig. Deur seisoene van snoei, het ek geleer dat ek my begeertes en voorkeure moet laat vaar om aan sy wil en sy weg te onderwerp.

Jesus bied Homself aan as die bron vir ons groei. Hy nooi alle gelowiges uit om ’n lewe te lei wat baie vrug dra.

Bly in Jesus. Hy bly getrou in ons, by ons en deur ons as die ware wingerdstok.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse