Die daad van onthou

Die daad van onthou

Deur Brittany / 31 Oktober 2019 / Ester

Die boek Ester was nog altyd ‘n gunsteling vir my. Toe ek jonk was, het ek daarvan gehou om ‘n vroulike Bybelkarakter te hê waarna ek kon opkyk, maar met die verloop van jare hou ek nou van die verhaal, omdat dit duidelik God se liefde en beskerming vir sy mense toon.

Ons nader die einde van ons studie van Ester, en dit is presies wat ons in Ester 9:11-22 sien. Ester het haar volk suksesvol beskerm, en nou het die tyd aangebreek dat die koning Haman beskaam oor sy bedrieglike plan om die Jode, God se uitverkore volk, dood te maak.

Geregtigheid wen. Die Jode word beskerm. En in ‘n reaksie op hul beskerming en vryheid, skep hulle ‘n vakansiedag genaamd Purim om die goedheid van God se beskerming te onthou en te vier, omdat die daad van onthou ‘n kragtige instrument in die lewe van ‘n gelowige is.

Kyk na Psalm 71:24 – ” Ek sal die hele dag deur praat van u verlossingswerk, want  dié wat my ondergang soek, staan teleurgestel in hulle verwagting; hulle beland self in die ellende.”

Dit is presies wat die Jode in Ester gedoen het toe hulle Purim gevier het! Hulle het ‘n tyd en datum bepaal om die geregtigheid en goedheid van God te onthou, want Hy het diegene wat probeer om hulle te vernietig, beskaam. Ons sien dat dieselfde ding in Josua 4 gebeur, toe die Israeliete uiteindelik die Beloofde Land kon binnegaan. Hulle het klippe neergelê om die komende geslagte te herinner en te leer wie hulle Groot God was. En net soos die Israeliete in Josua en die Jode in Ester, sien ons die oproep deur die hele Bybel om God se goedheid te onthou en te verkondig (1 Kronieke 16:12-15, Jesaja 46: 8-9, 2 Petrus 3: 1-2).

Omdat die daad van onthou ‘n kragtige instrument is in die lewe van ‘n gelowige.

Het jy  jouself al ooit in ‘n seisoen bevind waar alle hoop verlore lyk? Miskien is jou gesondheid, werk of verhoudings bedreig deur die gebrokenheid van hierdie wêreld. Maar God, wat ryk is aan barmhartigheid en standvastige liefde, het ingetree en die situasie verlos. Net soos Hy vir die Jode in Ester gedoen het, het Hy jou hartseer in vreugde en jou rou in viering verander.

Deur God se voorsiening vir ons lewens te onthou, wys ons na sy grootste voorsiening vir ons in Jesus Christus, maar dit help ons ook om die toekomstige storms te oorleef.

Omdat ons Hom al voorheen in ons lewens berge sien beweeg het, onthou ons sy beskerming en stel dit ons in staat om in alle seisoene op Hom te vertrou. En nie net dit nie, maar dit help ons om verhale van sy goedheid aan ons vriende en familie oor te dra wanneer hul eie swaarkry kom. Om God se beskerming te onthou is ‘n manier om na ons redding te wys, selfs in die moeilikste situasies.

Waar het jy die beskerming en diepe liefde van God helder gesien in jou lewe? Waar het Hy berge beweeg en hartseer in blydskap verander? Hoe kan jy vandag tyd afstaan ​​om die regverdigheid van God te onthou en te verkondig?

Ons God is getrou en waar. Laat ons dus, net soos die Jode in die boek Ester, vandag praat oor sy geregtigheid, want Hy het ons groot vyand, Satan self, beskaam deur die werk van Jesus Christus.

Brittany Salmon

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse