Week 4 – Groeiende Geloof. Toenemende Liefde

Deur WhitneyD | Mei 21, 2018 | 1 & 2 Tessalonisense

“Van Paulus, Silvanus en Timoteus. Aan die gemeente van die Tessalonisense wat aan God ons Vader en die Here Jesus Christus behoort. Genade en vrede vir julle van God ons Vader en die Here Jesus Christus! Ons moet God altyd vir julle dank, broers. En dit is ook reg, want julle geloof neem sterk toe, en sonder uitsondering word julle liefde vir mekaar altyd meer. Daarom praat ons met trots van julle in al die gemeentes van God en vertel ons van julle volharding en geloof onder al die vervolging en lyding wat julle moet verduur.” – 2 Tessalonisense 1:1-4

Paulus skryf weer aan gelowiges in Tessaloníka, wat ongelukkig steeds gebuk gaan onder die swaar vervolging wat reeds voor die eerste brief begin het. Trouens, die druk en opposisie het toegeneem. Bo en behalwe die fisiese swaarkry wat hulle verduur het, was hierdie jong kerk nou ook gekonfronteer met die instroming van valse leer en ontmoediging, tesame met die versoeking om roekeloos te leef en hulle nuutgevonde geloof te verontagsaam. Ek hou van hoe Paulus met hulle saamwerk oor die langtermyn as ‘n toegewyde herder, ‘n oordeelkundige adviseur en ‘n getroue aanmoediger. As jy so iemand in jou lewe het, stop en dank God nou vir hulle. Ons het meer Christus-volgelinge nodig wat nie bang is om die puinhoop van seer te benader, tydige waarhede te spreek en buitensporige liefde te bewys nie. Kom ons wees daardie soort vroue.

En, sjoe, wat van die Tessalonisense.

Beproewinge het ‘n manier om die ware jy na vore te bring. Baie swig onder die druk van so ‘n swaar vrag, terwyl ander in staat is om diep te grou en uit te styg – vind moed wat hulle nie eers geweet het hulle het nie. Het jy al ooit iemand ontmoet wat so ‘n onderstebo lewe geleef het in reaksie op hul omstandighede dat jy nie kon help om stom geslaan te wees deur hul optrede nie? Vir die res van die wêreld kom hierdie mense óf voor as ‘n seldsame persoon, of ‘n twyfelagtige bedrieër.Maar dié van ons wat Christus as ons onwankelbare grondslag het, weet dat ons benadering tot beproewings soos dié van die Tessalonisense kan wees wat, ten spyte van die onverbiddelike stryd van buite, groot vrede en krag van binne kan ondervind.

Onder druk het hulle geloof gegroei. In groot beproewinge het hulle liefde toegeneem.

Daar is kosbare mense in my lewe wat dit tans uitleef …

  • Die diagnose het gekom, en dit was nie waarvoor sy gehoop het nie. Maar sy is nie geskud nie. Sy is nie verbitterd nie. Sy voel nie hopeloos nie. In plaas daarvan sien sy hierdie swakheid as ‘n geleentheid om die liefde van Jesus deur haar te laat skyn. Haar dae word versadig deur die Woord, en sy praat dikwels oor haar geloof met dokters, verpleegsters, vriende en almal wat wil luister. Sy vertel van die krag en groot doel wat God deur middel van hierdie beproewing in haar lewe gebring het. In plaas van konstante hartseer, is vreemdelinge verbaas om in die verbyloop glimlagte, sang en gebede te hoor vanuit haar hospitaalkamer. Mense besoek in die hoop om haar te bemoedig, maar in plaas daarvan gaan hulle meer bemoedig huis toe as toe hulle gekom het. Die lewe is hard en die toekoms is onbekend, maar sy is vasbeslote om goed en gereeld lief te hê en elke oomblik te laat tel.
  • Die vreugde wat hy in droefheid ervaar, maak regtig geen sin vir die res van die wêreld nie. Hy het immers nou net geweldige verlies ondervind wat baie as “te gou” en “onregverdig” sou bestempel. Sommige het gevra hoekom sulke dinge gebeur, maar nie hy nie. Hy het vrede in sy hart en sy geloof is seker. Hy weet dat vir hulle wat God liefhet, alles ten goede meewerk. O ja, hy is diep bedroef … maar nie sonder hoop nie. In werklikheid het om die dood te konfronteer, Jesus selfs nog soeter vir hom geword. Met hande hoog opgehef aanbid hy die Een wat die dood verslaan het en die ewige lewe aan almal bied wat hulle geloof in Hom plaas.

Hoe reageer jy onder die smeltkroes van lyding?

Sal ons onder druk buig, God se goedheid bevraagteken en dit van ander weerhou? Of sal ons op ons Vaste Fondasie staan ​​en uitstyg, sodat ons getroue Vader deur ons lyding in ons kan werk terwyl die Gees van die lewende God ons van binne bemagtig?

Onder druk het hulle geloof gegroei. In groot beproewinge het hulle liefde toegeneem.

Hemelse Vader, maak nie saak watter beproewinge na ons toe aankom nie – deur u mag en vir u glorie – mag dit wees wat die wêreld in ons sien.

By sy voete,

 

 

 

 

 

 

 

 

Week 4 Uitdaging: Wie in jou lewe was ‘n voorbeeld van groeiende geloof en toenemende liefde te midde van lyding? Skryf vir hulle hierdie week ‘n briefie om hulle te bedank vir hulle goddelike invloed op jou lewe.

Week 4 Leesplan

Week 4 Memoriseervers

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse