Staan Vas en Kyk Op

Staan Vas en Kyk Op

Andrea Howey

Dit is nie moeilik om te sien dat ons in ‘n tyd leef wat baie anders lyk as wat dit selfs ‘n paar kort jare gelede gelyk het nie. Daar is soveel wat in die wêreld gebeur dat dit ons gelaat het met vrae, swaarmoedigheid, trane en verwarring.

En, om eerlik te wees, ons het nie ‘n teken nodig om te erken dat daar nog moeilike tye sal wees nie—Jesus het vir ons gesê om dit te verwag! Jesus het nie gesê dit sal makliker word of sonder probleme wees in die laaste dae nie, maar Hy het gesê om moed te hê en te onthou dat Hy die wêreld oorwin het (Johannes 16:33). Solank ons ​​asem in ons longe het en lewendig is, is ons opdrag om te verduur en styf vas te hou aan Jesus, aan sy weë, sy Woord en sy waarheid.

As jou hart oorweldig is en jy voel dalk bekommerd oor dinge wat gebeur, moedig ek jou aan om jou kop hoog te hou. Staan vas op God se Woord en sy waarheid met moed, vertroue en hoop. Wees gereed en afwagtend, want hier is die pragtige belofte wat ons het in die aangesig van hierdie onsekere dae—Jesus kom binnekort weer!

Hierdie belofte in Openbaring 3:11 is om ons te herinner dat, maak nie saak watter swaarkry, vervolging, pyn, stryd, teleurstellings en selfs tragedies ons in die gesig staar nie, dit alles van korte duur is in die lig van die ewigheid. Die Bybel sê in Lukas 21:28: “Maar wanneer hierdie dinge begin gebeur, staan ​​op en hef julle hoofde op, want julle verlossing is naby.” Hierdie dinge – hierdie tekens oral om ons – herinner ons daaraan dat God volledig in beheer is en dat Jesus binnekort weer kom, in heerlikheid en krag.

Dit is hierdie ongekende moeilike tye wat ons steeds wys na die heerlike einde wat ons weet om te verwag – dat dit nie al is wat daar is nie. Sy belofte kom saam met die oproep om standvastig te volhard, om vas te hou. Dit is belangrik dat ons dit doen! So lank en vermoeiend as wat die dae mag lyk, so moeilik soos sommige van die ervarings wat ons in die gesig staar ook al is, as ons nie opgee nie, as ons aan Hom vashou, as ons standvastig tot die einde toe sal volhard, sal ons nie teleurgestel word nie. Ons sal waarlik en ewig as oorwinnaars daardeur kom.

Ongeag wanneer of hoe ons lewe hier op aarde eindig, vir diegene wat Jesus as hulle Here en Verlosser aangeneem het, weet ons waar ons die ewigheid sal deurbring. En eendag, hetsy in dae of jare of dekades, kom Jesus weer vir almal wat oorbly en hulle vertroue en geloof in Hom gestel het.

Kom ons maak die beste van elke dag wat ons gegee is en leef met die ewigheid in gedagte. Maak die meeste van elke geleentheid om ander van Jesus te vertel. Wanneer moeilike dae aanbreek, staan ​​vas en kyk op. Hierdie wêreld is nie ons tuiste nie. Dit is nie die hele verhaal nie. Nie ‘n einde nie, maar ‘n ware begin. Daar is die ewigheid aan die ander kant van hierdie lewe op aarde, en vriend, jy sal sien dat alles wat jy verduur het, alles die moeite werd was. Tot Hy terugkeer, volhard standvastig, gehoorsaam sy Woord, staan ​​op sy waarheid, en hou vas aan sy onwrikbare, kosbare belofte dat Hy binnekort kom! Halleluja!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse