Oorvloedige Lewe

Oorvloedige Lewe

Emily Hope

Meer. ‘n Woord wat ons dikwels gebruik. Ons wil altyd meer van iets hê. Vir my is dit tyd. Ek wil meer tyd hê met ‘n geliefde. Meer tyd om my te-doen-lysie klaar te maak. Meer tyd om te rus. Tyd ontwyk my altyd, maar dit is my begeerte.

Ons smag altyd na meer. Miskien is dit vir jou kos of vriende of ’n ontsnapping van die gillende kinders of dalk geld of besittings. Dit wil voorkom asof ons gemaak is om meer te begeer. In ‘n sekere sin is ons. Ons is geskape om deur ons Skepper vervul te word, maar ons sonde het ‘n gaping in elke hart gelaat wat net deur God self gevul kan word. Vir gelowiges weet ons dat ons met die Heilige Gees vervul is deur Jesus se offer en ons geloof. Nou, eerder as om meer van die wêreld te begeer, is ons in staat om met Christus vervul te word en sy liefde vrylik aan ander te gee. Dis hier waar ons die ‘meer’ vind waarna ons soek.

Jesus roep alle gelowiges op om vrygewig te wees. Wanneer ek dit hoor, dink ek dadelik dit beteken om geld aan behoeftiges te gee. Hoewel dit een manier is om vrygewig te wees, word ons eintlik geroep om vrygewig te wees met alles wat ons besit.

Vir ons as ma’s voel dit dikwels of ons reeds alles gee aan die woelwaters in ons huise. Hoor wat ek sê, jy doen alreeds so baie deur vir jou kinders te sorg. Jesus roep jou nie op om soveel van jouself te gee dat jy uitbrand nie. Hy roep jou eerder op om jou tyd, talente en skatte te evalueer. Hoe gebruik jy dit om God te verheerlik en sy koninkryk te bevorder?

Vrygewig met Jou Tyd

Om vrygewig met jou tyd te wees, kan so baie beteken, veral as ‘n mamma. Wanneer jy aan jou dag dink, hoe spandeer jy die grootste gedeelte daarvan? As tyd met jou die enigste tyd was wanneer jou kinders van Jesus sou hoor, sou hulle weet wie Hy is? Neem jy tyd om jou kinders aan hul Verlosser voor te stel?

Ons tyd is kosbaar, maar dit is nie ons eie nie. God het in sy soewereinheid jou vir ‘n rede geplaas waar jy nou is. Dit is nie toevallig dat jy die bure, familie, kerkfamilie en kennisse het wat jy het nie. God roep jou om al jou tyd te gebruik om jou geloof uit te leef en ander te wys na Jesus (Efesiërs 5:15-17). Dit kan wees deur tyd saam met jou kinders in die buitelug deur te bring en met jou bure of ander ma’s in die park te gesels. Dit kan wees deur ‘n paar ure per week op te offer om in ander vroue of kinders by jou kerk te in te bou. Dit kan wees om op te hou rondkyk op jou selfoon sodat jy tyd saam met jou kinders of in God se Woord kan spandeer.

Al voel dit soms soos ‘n opoffering, dit sal nooit ‘n mors van tyd wees om jou tyd te gebruik om jou verhouding met Christus te verdiep of sy koninkryk verder te bevorder nie. Wat ‘n geskenk sou dit nie wees vir jou kinders om op te groei terwyl hulle sien hoe mamma God se kerk, sy Woord en sy mense bo die dinge van die wêreld kies nie.

Vrygewig met Jou Talente

Om vrygewig te wees met jou talente is nog ‘n manier om dit wat God vir jou gegee het, te bestuur. Vir my, ek hou daarvan om te kook en te bak. Een van die maklikste dinge wat ek kan doen, is om ‘n maaltyd vir iemand in nood te berei. Sommige van julle mag dit dalk lees en dink: ‘Dis waarvoor aflewering daar is.’ Kosmaak is dalk nie een van jou talente nie, maar God het vir jou ‘n talent gegee waarmee jy diegene rondom jou kan dien.

Hoe kan jy begin om jou geestelike gawes, stokperdjies en algemene voorkeure te gebruik om ander te verwelkom of ‘n manier te bied om die evangelie te deel? As jy daarvan hou om na die gimnasium te gaan, moet dit nie net sien as tyd vir jouself nie, maar tyd om moontlik betrokke te raak by ander wat ook oefen. As jy die gawe het om klas te gee, oorweeg dit om ‘n LGG Bybelstudie te begin of ‘n kinderstudie saam met jou bure of met vroue wat jy ken.

God het jou ‘n talent geskenk om te gebruik tot sy eer. Moenie die geleentheid misloop om dit goed te bestuur nie.

Vrygewig met jou skatte

Uiteindelik kan ons ons skatte bestuur. Soos vroeër genoem, kan dit die eerste ding wees waaraan jy dink as jy die woord vrygewigheid hoor. Alles wat ons het, is ‘n gawe van God. Dit behoort nie aan ons nie, maar aan Hom. Ek dink aan die vroeë kerk en hoe hulle alles wat hulle gehad het aan behoeftiges in die liggaam gegee het (Handelinge 2:45).

God het ons geroep om van ons geld en besittings te gee, nie omdat Hy net dinge van ons wil wegneem nie. Hy wil ons eerder daaraan herinner dat Hy soewerein en in beheer is en vertrou kan word met wat ons het. Dit is ook ‘n tasbare manier om die hande en voete van Christus te wees.

Vir sommige is vrygewigheid so maklik soos om soggens op te staan. Vir ander is dit ‘n geloofsoefening om vrygewig met ons lewens te wees. Om vrygewig te wees is ‘n manier om ons geloof en vertroue in die Here te laat groei, en dit is ‘n eienskap waarvan ons die voorreg het om vir ons kinders te wys hoe om dit in elke aspek van ons lewens in te sluit. Soos Paulus skryf, lei vrygewigheid daartoe dat ons “in alle opsigte verryk word” (2 Korinthiërs 9:11).

Emily

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse