Onthou

Onthou

Crystal Stine

“Veral moet julle weet dat daar in die laaste dae mense op die toneel sal verskyn wat die spot dryf en wie se lewe net deur hulle eie begeertes beheers word. Hulle sal spot en sê: “En wat het nou geword van die belofte van sy wederkoms? Ons vaders is al dood, en tog bly alles nog net soos dit was van die begin van die skepping af.” – 2 Petrus 3:3-4

Ek het ‘n baie slegte geheue. Ek stap in ‘n vertrek in en vergeet hoekom ek daarheen gekom het. Ek gaan na die winkel toe en ek loop uit sonder die een item wat ek moes onthou het. As iemand my vra om iets in die toekoms te doen en ek dit nie dadelik vir myself e-pos nie, sal ek dit nooit doen nie.

Ons verse van vandag moedig ons aan om mense te wees wat onthou. Hoe kan ons ‘n onsekere toekoms en ‘n wêreld wat al hoe moeiliker voel, trotseer? Ons onthou wat gesê is. Ons onthou die Skrifgedeeltes wat ons gelees het wat ons vertel wie God is, wat Hy gedoen het en wat Hy sal doen. Ons onthou wat God beveel het en ons kies om Hom en ons naaste lief te hê.

Ja, die spotters sal kom om te lag en hulle sal probeer om ons te laat twyfel dat dít wat God belowe het, waar sal word. Maar wanneer ons gewortel bly in die Woord van God, sal die twyfelinge van die wêreld geen impak hê op God se waarheid of ons geloof nie. Om die waarheid te sê, kan ons verheug wees wanneer daardie spotters in ons lewens inkom? Wanneer ons onthou wat die Here beveel het, dat ons ons naaste en ons vyande moet liefhê, moet dit ‘n vreugde wees om te leef tussen diegene wat twyfel, want dit beteken dat ons ‘n geleentheid het om hulle te vertel van die liefde, hoop en ewige lewe wat ons in Jesus het.

Die wêreld mag probeer om ons te laat dink dat Jesus laat is, maar ons sal onthou dat tyd nie vir God dieselfde is as die tyd wat ons ervaar nie. God is nie stadig nie: Hy is goed en liefdevol en Hy wil hê dat soveel mense as moontlik na Hom toe kom, om die gawe van verlossing te ontvang wat gebied word deur ons aanvaarding van Jesus Christus as Verlosser. Wat ‘n eer om in ‘n tyd soos hierdie te leef, om geroep te word as ‘n lig vir ‘n wêreld van spotters en twyfelaars wat dit só nodig het om van Jesus te hoor!

Die wêreld kan spot soveel as wat dit wil, maar omdat ons nie weet wanneer die Here sal terugkeer nie, moet ons terugdink aan, onthou en waaksaam bly. Ons moet gereed wees, leef as heilige, gekose mense van God, op missie om dit moontlik te maak dat soveel mense as moontlik Jesus leer ken en liefhê, in die tyd wat oor is.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse