Hy Sal Ons Rus Gee

Hy Sal Ons Rus Gee

Deur Cortney Whiting | November 14, 2018 | Beloftes van God

Tot onlangs toe nog wanneer iemand my vra hoe dit met my gaan, was my tipiese reaksie: “Ek is besig, maar dit gaan goed.” Ek het om een of ander rede gedink dat dit nodig was om ‘n oorvloed van aktiwiteit in my lewe oor te dra. As my skedule ‘n gaping gehad het, sou ek die sloertyd dieselfde as mislukking gesien het.

Tog, hoe besiger ek was, hoe ongelukkiger was ek. My stresvlakke het toegeneem, en dit het my geestelik, fisies en emosioneel beïnvloed.

Rus word nie in 21ste eeu Amerika geseëvier nie. In plaas daarvan word dit dikwels verwar met luiheid. Alhoewel luiheid die teenoorgestelde is van werk, is rus egter ‘n rustydperk na arbeid. God het op die sewende dag van die skepping gerus om sy werk te vier en Hy beveel ons om dieselfde te doen. As ons nie tyd neem om te rus nie, is ons geneig om afgemat te raak, selfs wanneer ons goeie en goddelike werk doen.

Jesus het in sy oneindige wysheid almal wat na Hom geluister het, uitgenooi om na Hom toe te kom vir rus.
Die meeste van diegene wat gekom het om Jesus te hoor, het na Hom gekom vir genesing of om ‘n boodskap van aanmoediging te ontvang. Hulle het na Hom gekyk as ‘n Rabbi, ‘n wonderwerker, of dalk die Messias, en hulle het iets van Hom gesoek. Hul lewens was gevul met voortdurende eise wat hulle van Jesus verwag het om te vervul. Tog, toe Jesus die swaarbelaste mense uitgenooi het om te kom, was dit ‘n uitnodiging om van nood na dissipelskap te gaan.

Vriendin, ons Here en Verlosser wil jou verfris en dra. Hy vra eenvoudig dat ons na Hom toe kom.
Jesus wil nie hê dat ons Hom as Sy werkerbye moet nader nie, maar eerder as Sy naaste metgeselle. Die wonderlike waarheid is dat Hy nie vra dat ons die beste weergawe van onsself aanbied nie.

Die opdrag is eenvoudig: kom.

Die belofte is kragtig: God se rus.

Wanneer ons toelaat dat die besig wees in ons lewens ons definieer, of ons aandag aflei van ons verhouding met God, sal ons nooit die vrede en rus wat net Hy kan bied, verstaan nie. Ons mis die eenvoudige gemeensaamheid om stil en blywend in God se teenwoordigheid te verkeer.

My gebed en uitdaging vir jou vandag is om te besin oor Matteus 11:28.
Terwyl jy Jesus se woorde oordink, verbeel jou hoe jou lewe sal lyk as jy jouself toelaat om in Christus se arms te rus en dat Hy jou lei.

Dink daaroor:

  • Hoe jy moontlik toegelaat het dat jou “besig wees” jou verhouding met God gedefinieër het of jou van Hom af weggelei het?
  • In watter area van jou lewe is dit vir jou nodig om te rus?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse