Hier Is Ons

Hier Is Ons

duer Angela | Miga | Mei 31, 2019

“Wel, hier is ons…”

Met hierdie woorde het Dave Garroway, die oorspronklike gasheer van die NBC se “Today show” die eerste uitsending op 14 Januarie 1952 geopen.

Dit is oorspronklik uitgespreek in gretige afwagting van goeie dinge wat kom, maar as ek vandag die nuus lees of daarna luister, hoor ek dieselfde woorde in my gedagtes met ‘n heel ander intonasie.

Hier is ons. Gepolariseer, verdeel, gewelddadig, oneerbiedig. God is na die kantlyn gedruk. Dit ontbreek dikwels ons leiers aan Christelike dissipline en volwassenheid, en die Bybel as gesaghebbende woord in die leiding van wette en kulturele norme is uitgedien.

Hier is ons. Die wêreld is ‘n gemors – en ons weet dit. Dit is ‘n ander tyd, maar nie baie verskillend van ‘n situasie wat Miga deurgaans in sy geskrifte beskryf het nie. Daar is spanning dwarsdeur die boek Miga tussen God se dreigende, heilige toorn aan die een kant, en sy uiteindelike genadige vergifnis aan die ander kant.

Vandag se verse van Miga 7:18-19 laat ons God se genade vier.

“Wie is ‘n God soos U? U vergewe sonde, U straf nie die sonde van dié wat uit u volk oorgebly het nie. U bly nie vir altyd kwaad nie, U betoon liefde. Hy sal ons weer genade betoon, Hy sal ons sonde tot niet maak, U sal al hulle sondes in die diepsee gooi.”

Miga se woorde was geskryf in die lig van onsekerheid, probleme en ‘n onvolledige beeld van hoe alles sou uitkom, maar Miga se teologie oor God was korrek. God het sy beloftes aan die aartsvaders gehandhaaf en weer genade aan Israel bewys.

Ja, ons wêreld is ‘n gemors. Ons is eiesinnige, sondige mense. Maar as gevolg van wie God is, weet ons dat Hy standvastig bly en dat Hy ons uiteindelik van ons gebrokenheid en ongehoorsaamheid sal verlos. Hy bied onverdiende genade en medelydende barmhartigheid. Aan hierdie kant van die kruis is gelowiges bedek deur die bloed van Jesus Christus, en ons sondes word uitgevee.

Dieselfde NBC-anker wat hierbo genoem word, het die program op ‘n kenmerkende wyse afgesluit. Hy het een hand met die palm vorentoe opgehou en gesê: “Vrede”.

Hier is ons, maar vrede wag. God veg op hierdie oomblik vir ons en sy vrede sal uiteindelik heers.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse