God Se Wil Vir Jou Lewe

God Se Wil Vir Jou Lewe

Deur Angela | Miga 27, Mei 2019

“Wat is God se wil vir my lewe?” Dit is ‘n vraag wat ek myself al oor en oor gevra het, veral toe ek jonger was en gewonder het na watter universiteit ek moet gaan, watter werk ek moet nastreef, met wie ek moet trou en waar ek moet woon. En as ek eerlik is, vra ek steeds van tyd tot tyd vir God: “Is dit nog binne U wil vir my my lewe?”

Ek dink ons ​​almal doen dit in een of ander vorm deur die loop van ons lewens. Ons wil bevestiging kry dat ons op die regte pad is. Ons wil graag ‘n hoorbare stem hê wat vir ons sê, “Ja Angela, gaan na daardie kollege. Ja, volg daardie graad. Ja, trou met daardie ou.” En terwyl God ons nie presiese antwoorde op die vrae gee nie, deel Hy duidelik Sy ​​wil vir ons lewens in swart en wit.

Ons sien Sy wil in Miga 6:8.

Mens, die Here het jou bekend gemaak wat goed is: Hy vra van jou dat jy reg sal laat geskied, dat jy liefde en trou sal bewys, dat jy bedagsaam sal lewe voor jou God.-Miga 6:8

Ek vind dit interessant dat die eerste ding op ons “to-do”-lys geregtigheid is. God wil hê ons moet geregtigheid najaag vir diegene wat dit nie self kan nastreef nie. Ons God se hart gaan uit na dié wat wees is asook die weduwees, en ons s’n moet ook. Ons harte moet breek vir dit wat Sy hart breek. Diegene wat Sy naam dra, moet praat vir diegene wat nie kan nie. Die magteloses. Die armes. Die verwerptes. Die onderdruktes.

Nog ‘n kenmerk van ‘n gelowige behoort ons liefdevolle goedheid te wees. Ons is diegene wat die ekstra myl gaan. Die een wat die goeie in ander sien. Ons loop oor met liefde vir ander omdat ons liefde nie van onsself kom nie, maar van God. Ons het lief omdat Hy liefhet. Ons is vriendelik omdat God vriendelik is. Ons reflekteer ons Vader in hoe ons ander behandel.

Ons siening van onsself weerspieël ook ons ​​Vader. Ons is nederig omdat Jesus nederig was. Ons onthou dat al die goeie dinge in ons lewens van Hom af kom en nie onsself nie … En ons word geken aan dankbaarheid, en nie trots as gevolg van hierdie seëninge nie. En as gevolg van ons dankbaarheid vir dit wat Christus namens ons gedoen het, wil ons ander graag help om die hoop te sien wat Christus vir hulle ook het.

God se wil vir elkeen van ons lewens is dus om bewus te word van die feit dat God onderdrukking haat en wil hê dat sy kinders agente van verandering in hierdie wêreld moet wees. Ons is gered vir ‘n groter doel buite onsself. Daar is ‘n groter verhaal, Sy verhaal, waaraan Hy wil hê dat elkeen van ons moet deelneem. Hy wil hê ons moet ‘n belangrike rol speel om die gevangenes vry te stel, of dit is om die beëindiging van die immergroeiende seksslaaf-industrie aan te help, om te help om beter werksgeleenthede te bied aan diegene wat ‘n tweede kans nodig het, om die kosbare lewens van die ongeborenes te red, of om Sy liefdevolle hande van genade, verlossing en genade in ons huise te wees.

God se wil vir elkeen van ons lewens is om Miga 6: 8 uit te leef. Kom ons staan ​​op en wees die verandering wat God van ons verlang.

Mag dit eerste by ons begin …

Lief God Grootliks!

WEEK 4 – Uitdaging

Watter stappe kan jy hierdie week neem om Miga 6: 8 te begin lewe? Is daar enige onreg wat in jou lewe woon? God veg vir die onderdrukte en ons moet ook.

Week 4 – Leesplan

Week  4 – Memoriseervers

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verwante Bybelstudie

KRY BLOG-UPDATES

Mees onlangse